Rumuńska sieć piekarni debiutuje w Polsce. "To początek ekspansji"

Sieć piekarni Luca opuszcza po raz pierwszy swój macierzysty rynek. Marka znana w Rumunii otwiera swój punkt sprzedaży w Polsce, a dokładnie w Warszawie. Do końca roku ma powstać kolejnych kilka sklepów sieci. Czego mogą się spodziewać polscy klienci?

Jak wskazuje w komunikacie prasowym firma Luca, jej główną działalnością jest prowadzenie piekarni. Tych ma blisko 150 w swoim rodzimym kraju, czyli Rumunii. Tamtejsi klienci mogą zaopatrzyć się w punktach sprzedaży marki przede wszystkim w przekąski oraz kawę.

Nowa sieć w Polsce, zadebiutuje w Warszawie. To rumuńska piekarnia

Jednocześnie sieć informuje, że w maju otworzy swoją pierwszą piekarnię w Polsce. Dla firmy będzie to początek zagranicznej ekspansji. Jak można przeczytać we wspomnianym komunikacie Luci, marka wybrała nasz kraj, ponieważ warunki na polskim rynku oraz zachowanie klientów jest zbliżone do tych panujących w Rumunii. 

Reklama

Pierwszy punkt sprzedaży Luci ruszy w Warszawie, a dokładnie przy ul. Ludwika Waryńskiego 3A. Dla mieszkańców stolicy lepszą podpowiedzią będzie informacja, że piekarnia sieci będzie znajdywała się przy stacji metra Politechnika.

Taki wybór lokalizacji jest też pewnym sygnałem, wskazującym na to, w którym kierunku firma będzie chciała się rozwijać na naszym rynku. Na stronie Luci można przeczytać, że biznesplan sieci oparty jest o koncept sprzedaży grab and go, co w wolnym tłumaczeniu z angielskiego oznacza "weź i idź".  

I właśnie na klientów będących "w biegu" i szukających przekąski Luca czeka w Polsce. Jednocześnie piekarnia w Warszawie nie będzie ostatnią, jaka otworzy się w naszym kraju. Zgodnie z zapowiedziami kolejnych osiem punktów sprzedaży - które znajdą się przy ruchliwych miejscach, jak np. przy biurowcach - ma powstać do końca roku i to nie tylko w stolicy, ale także w innych "dużych miastach". 

Co ciekawe sieć zapowiadała swoją zagraniczną ekspansję już kilka lat temu. Pierwsze materiały reklamowe zostały opublikowane w 2021 r. i wówczas wskazywały, że wejście do Polski nastąpi właśnie w maju 2024 roku.

Co będzie oferować sieć Luca? Głównie przekąski "do ręki"

Na stronie sieci znajdują się również przykładowe produkty i ich ceny. Można dowiedzieć się, że precel, w zależności od dodatku, będzie kosztował od 4,90 zł do 5,50 zł. Ofertę piekarni będą także stanowiły wyroby z ciasta francuskiego. Te, zawierające parówkę lub szynkę, będą kosztowały od 5,90 zł do 9,50 zł. 

Jednocześnie firma posiada w swojej ofercie pizzę na kawałki i w całości. Jeden trójkąt kosztuje 7,90 zł, natomiast 40-cm placek wyceniany jest na 49,40 zł. Poza wspomnianą ofertą w piekarni będą znajdywały się również kanapki oraz kawa.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: branża spożywcza | piekarnia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »