AdMassive notuje wzrost przychodów w IV kwartale 2012r.

Spółka AdMassive działająca w segmencie e-marketingu i wsparcia sprzedaży ogłosiła, że w czwartym kwartale 2012r. wypracowała skonsolidowane przychody w wysokości 6,9 mln zł, co stanowi wzrost o 58 proc. względem analogicznego okresu 2011r. W ujęciu narastającym po czterech kwartałach ub.r. spółka osiągnęła 15,8 mln zł przychodu, notując wzrost o 22 proc. Zysk netto za 2012 rok był wyższy w porównaniu do 2011 roku o 17 proc. i osiągnął wartość 952 tys. zł.

Spółka AdMassive działająca w segmencie e-marketingu i wsparcia sprzedaży ogłosiła, że w czwartym kwartale 2012r. wypracowała skonsolidowane przychody w wysokości 6,9 mln zł, co stanowi wzrost o 58 proc. względem analogicznego okresu 2011r.  W ujęciu narastającym po czterech kwartałach ub.r. spółka osiągnęła 15,8 mln zł przychodu, notując wzrost o 22 proc. Zysk netto za 2012 rok był wyższy w porównaniu do 2011 roku o 17 proc. i osiągnął wartość 952 tys. zł.

Ostatni kwartał był bardzo ważny dla działalności zagranicznej spółki. Zakup 80 proc. udziałów w brytyjskiej spółce StrongestMedia umożliwił spółce bezpośrednie prowadzenie działalności w zakresie usług e-marketingu i e-commerce na tamtejszym rynku. Spółka realizuje projekty reklamowe skierowane do Polaków mieszkających w Anglii. Akwizycja umożliwiła też optymalizację procesów sprzedaży oraz umożliwiła wymianę kompetencji.

- W najbliższych miesiącach położymy szczególny nacisk na konsolidację organizacyjną grupy, co umożliwi znaczne zwiększenie jej efektywności - powiedział Rafał Michalczyk, prezes AdMassive S.A.

Reklama

AdMassive działa na dynamicznie rozwijającym się rynku. Według ekspertów wydatki na reklamę w internecie będą nadal stanowiły najszybciej rosnący segment całego rynku w Polsce.

- Obecny rok będzie dla AdMassive czasem dyskontowania inwestycji poniesionych w 2012 r. W pierwszej połowie roku uruchomimy platformę technologiczną pod nazwą click2SALE, która służy do automatyzacji procesu sprzedaży i marketingu. Dzięki niej nasi klienci będą mogli sprzedawać szybciej i więcej - dodał R. Michalczyk.

Opr. MM

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »