AdMassive S.A. przejmuje spółkę z Wielkiej Brytanii

Notowana na New Connect spółka AdMassive S.A. (AMG), działająca w segmencie e-marketingu i wsparcia sprzedaży, nabyła 80 proc. udziałów w spółce StrongestMedia Ltd z Wielkiej Brytanii. Kwota transakcji wyniosła 1,2 mln zł.

Notowana na New Connect spółka AdMassive S.A. (AMG), działająca w segmencie e-marketingu i wsparcia sprzedaży, nabyła 80 proc. udziałów w spółce StrongestMedia Ltd z Wielkiej Brytanii.  Kwota transakcji wyniosła 1,2 mln zł.

Dzięki przejęciu, przed AdMassive otwierają się możliwości bezpośredniego prowadzenia działalności w zakresie usług e-marketingu i e-commerce dla sektora MSP na rynku brytyjskim.

Akwizycja zagraniczna wzmocni pozycję spółki, dodatkowo umożliwi obsługę nowych klientów brytyjskich, zainteresowanych sprzedażą swoich produktów do mniejszości narodowych, w tym Polonii.

To dla AdMassive atrakcyjna, szybko rozwijająca się część rynku, która pozwoli na realizację strategii rozwoju zagranicznego.

StrongestMedia działa na rynku usług e-marketingowych w Wielkiej Brytanii od ponad 5 lat. Dotychczas firma współpracowała z m.in. z Tesco, Lloyds, WesternUnion czy MoneyGram, realizując projekty skierowane dla Polaków mieszkających w Anglii.

Reklama

Akwizycja firmy StrongestMedia przez AdMassive jest kolejnym krokiem do umacniania silnej pozycji na rynku brytyjskim. Dotychczas spółka sprzedawała swoje usługi za pośrednictwem współpracujących z nią domów mediowych.

Konsorcjum WPP, w skład którego wchodzą m.in. domy mediowe Mediacom czy Mindshare, szacuje, że wartość rynku reklamy internetowej w Wielkiej Brytanii osiągnie w 2012 roku wartość 8,3 mld funtów, a w 2013 roku jest przewidywany dalszy dynamiczny wzrost do poziomu 9,4 mld funtów.

Wartość całego rynku reklamy w 2012 roku szacowana jest na poziomie ponad 20,5 mld funtów z rosnącym udziałem reklamy internetowej w całości wydatków na reklamę.

- Potencjał rozwojowy firmy oraz stabilność przychodów pozwoliły nam pozytywnie ocenić ryzyko biznesowe tego przedsięwzięcia - powiedział Rafał Michalczyk, prezes zarządu AdMassive S.A.

- Dzięki przejęciu StrongestMedia zdobywamy także nowe kanały dystrybucji naszych produktów kierowanych do małych i średnich przedsiębiorstw i wchodzimy w nowy atrakcyjny dla nas kanał rynku, który w znaczny sposób przyczyni się do poprawy wyniku finansowego spółki.

Sprawdź notowania spółki AdMassive na stronach INTERIA.PL

- - - - -

AdMassive jest spółką akcyjną, działającą w dynamicznie rozwijającym się segmencie e-marketingu oraz wsparcia sprzedaży w kanałach cyfrowych. Jej usługi dedykowane są małym i średnim przedsiębiorstwom.

Dzięki sieci wyspecjalizowanych doradców biznesowych, działających w Polsce, skutecznie łączy komponent on-line z off-line.

AdMassive S.A. rozwija również własne technologie, chcąc w ten sposób zwiększyć swoją konkurencyjność na rynku. Od czerwca 2012 r. akcje AdMassive S.A. są notowane na NewConnect.

Opr. MD

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: NewConnect
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »