Arteria chce mieć 100 sklepów

Arteria chce do końca 2008 roku zwiększyć liczbę sklepów detalicznych do 100 (w tym własnych punktów) z obecnych 38 - poinformowała spółka w komentarzu do raportu kwartalnego. W trzecim kwartale spółka przedstawi strategię rozwoju do końca 2008 roku.

Arteria chce do końca 2008 roku zwiększyć  liczbę sklepów detalicznych do 100 (w tym własnych punktów) z  obecnych 38 - poinformowała spółka w komentarzu do raportu  kwartalnego. W trzecim kwartale spółka przedstawi strategię  rozwoju do końca 2008 roku.

Arteria nie zmieniła prognoz 50 mln zł przychodów na 2007 rok, ale zarząd ocenia, że utrzymanie dotychczasowej dynamiki rozwoju wpłynie pozytywnie na wyniki III i IV kw. Arteria informowała wcześniej, że w 2007 roku będzie mieć 3,7 mln zł zysku operacyjnego i 3,0 mln zł zysku netto.

"W ocenie zarządu utrzymanie dotychczasowej dynamiki rozwoju oraz wypracowanie dodatkowej masy marży dzięki nowym projektom, wpłynie pozytywnie na wyniki osiągane przez Spółkę, szczególnie w III oraz kluczowym z punktu widzenia prowadzonej działalności - IV kwartale 2007 roku" - podała spółka.

Reklama

Po dwóch kwartałach 2007 roku Arteria osiągnęła 24,6 mln zł przychodów, czyli o 276 proc. więcej wobec takiego samego okresu 2006 roku oraz 1,0 mln zł zysku netto, czyli o 28 proc. więcej.

Spółka podała również, że głównym celem strategicznym jest dynamiczna ekspansja rynkowa i że w dalszym ciągu zamierza inwestować w rozbudowę własnej, terenowej struktury sprzedaży.

Rozwój sprzedaży detalicznej to priorytet w strategii rozwoju opierająca się obecnie na sieci sprzedaży 38 mobilnych punktów, obsługujących do tej pory sprzedaż produktów operatora komórkowego Play.

"W najbliższej przyszłości sprzedaż w tych punktach nie będzie jednak koncentrować się wyłącznie na sprzedaży telefonów oraz akcesoriów. Została już wzbogacona ofertą platformy "n", a w dalszych planach biznesowych także ofertami innych partnerów, działających w trzech obszarach: telekomunikacja, rozrywka oraz media" - podała spółka.

Arteria chce do końca 2008 roku zwiększyć tę sieć sprzedaży detalicznej do blisko 70 punktów, ale równocześnie zamierza budować sieć sprzedaży pod własną marką.

"Będzie ona posiadać unikalną na polskim rynku ofertę multimedialnych towarów i usług. Zgodnie z polityką spółki, punkty sprzedaży będą lokowane w miejscach łatwo dostępnych dla klientów - głównie w centrach handlowych dużych miast. W tym roku wdrażany jest plan uruchomienia łącznie 20 takich własnych punktów, a docelowo do końca 2008 roku, ma działać łącznie 100 sklepów sprzedaży detalicznej" - podano.

Arteria to firma specjalizująca się w komunikacji marketingowej wspierającej sprzedaż. Spółka należy do grupy kapitałowej Nova Holding. Firma swoją działalność koncentruje na rynku usług outsourcingowych i wsparcia sprzedaży, głównie w branżach: finansowej, wydawniczej, telekomunikacyjnej oraz IT.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: sklepy | chciał | 100 | mięta
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »