Cool Marketing zadebiutował na rynku Newconnect
Cool Marketing SA, producent artykułów reklamowych, zadebiutował na rynku NewConnect. Według zapowiedzi zarządu, pozyskane pieniądze z emisji w całości przeznaczone zostaną na jej rozwój. W pierwszym dniu notowań kurs praw do akcji wzrósł 47,37 proc., do 1,12 zł.
Do obrotu na NewConnect trafi 3 mln akcji serii A, 2 mln akcji serii B oraz 2 mln praw do akcji serii B. Dzięki subskrypcji akcji, spółka pozyskała 800 tys. zł, które w całości chce przeznaczyć m.in. na poszerzenie oferty produktowej, między innymi coopacking, rozbudowę kanałów sprzedaży, a także rozwój usługi budowania strategii promocji nowych marek.
Jak zauważyła Edyta Rataszewska, prezes Cool Marketing, wejście na giełdę otwiera przed spółką nowe perspektywy rozwoju. Z jednej strony jest to kapitał, który chcemy przeznaczyć na dalszy rozwój i umocnienie pozycji na rynku, z drugiej zaś prestiż oraz większe zaufanie partnerów biznesowych.
Według zapowiedzi prezes Cool Marketing strategia spółki przewiduje także akwizycje podmiotów z branży. - Prowadzimy rozmowy z dwiema spółkami, których nazw na razie nie mogę podać, ale oczywiście o wszystkim będziemy informować rynek na bieżąco - zakończyła Edyta Rataszewska.
Spółka prognozuje w 2011 roku 6,1 mln zł przychodów oraz 0,89 mln zł zysku brutto. Prognoza na 2012 rok zakłada 6,77 mln zł przychodów i 1 mln zł zysku brutto.
Podstawą działalności Cool Marketing jest produkcja artykułów reklamowych w Azji. Spółka pośredniczy pomiędzy klientami poszukującymi materiałów promocyjnych a bezpośrednimi producentami. W zależności od wymagań klienta uczestniczy we wszystkich etapach, od kreacji, poprzez projekty, kontrolę nad przebiegiem wszystkich procesów produkcyjnych.
Sprawdź bieżące informacje z rynku pierwotnego GPW w Biznes INTERIA.PL
Opr. KM