Cool Marketing zadebiutuje na NewConnect w środę, 6 lipca

Cool Marketing, producent artykułów reklamowych, zadebiutuje na rynku NewConnect w środę, 6 lipca - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

Cool Marketing, producent artykułów reklamowych, zadebiutuje na rynku NewConnect w środę, 6 lipca - poinformowała spółka w komunikacie prasowym.

Do obrotu na NewConnect trafi 3 mln akcji serii A, 2 mln akcji serii B oraz 2 mln praw do akcji serii B.

Cool Marketing zamierza poszerzyć ofertę produktową, między innymi o coopacking, rozbudować kanały sprzedaży i rozwinąć usługi budowania strategii promocji nowych marek. Strategia spółki przewiduje także akwizycje podmiotów z branży.

Podstawą działalności Cool Marketing jest produkcja artykułów reklamowych w Azji. Spółka pośredniczy pomiędzy klientami poszukującymi materiałów promocyjnych a bezpośrednimi producentami. W zależności od wymagań klienta uczestniczy we wszystkich etapach, od kreacji, poprzez projekty, kontrolę nad przebiegiem wszystkich procesów produkcyjnych.

Reklama

Spółka prognozuje w 2011 roku 6,1 mln zł przychodów oraz 0,89 mln zł zysku brutto. Prognoza na 2012 rok zakłada 6,77 mln zł przychodów i 1 mln zł zysku brutto.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: NewConnect | cool | spółka
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »