Delko rezygnuje z programu budowy własnej sieci

- Delko, spółka zajmująca się dystrybucją produktów chemii gospodarczej rezygnuje z projektu budowy własnej sieci sklepów detalicznych na rzecz rozwoju detalicznej sieci sklepów franczyzowych - poinformowała spółka w poniedziałkowym komunikacie.

- Delko, spółka zajmująca się dystrybucją produktów chemii gospodarczej rezygnuje z projektu budowy własnej sieci sklepów detalicznych na rzecz rozwoju detalicznej sieci sklepów franczyzowych - poinformowała spółka w poniedziałkowym komunikacie.

"Zarząd Delko (...) podjął uchwałę o rezygnacji z programu budowy własnej sieci sklepów detalicznych i skoncentrowaniu zaoszczędzonych sił i środków na rozwoju detalicznej sieci sklepów franczyzowych" - napisano w komunikacie.

We wrześniu 2011 roku spółka zapowiadała wprowadzenie nowego modelu sklepów wielobranżowych. Dawid Hersze, wiceprezes Delko, w listopadzie 2011 roku informował o planach otworzenia 12 sklepów w ramach własnej sieci detalicznej.

Dystrybucja produktów Delko prowadzona jest za pośrednictwem 19 dystrybutorów - hurtowni zlokalizowanych w różnych regionach kraju. Właściciele tych hurtowni są jednocześnie akcjonariuszami Delko. Sześć hurtowni wchodzi w skład grupy kapitałowej Delko: Delko RDT Księżycowa, Delko Otto, Nika, Ama, Frog MS Delko oraz Cosmetics. (

Reklama
PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »