easyCALL.pl zachęca do rozmów

easyCALL.pl SA uruchomił nową akcję promocyjną, którą chce nagradzać użytkowników za aktywne korzystanie ze swoich usług telefonii internetowej.

easyCALL.pl SA uruchomił nową akcję promocyjną, którą chce nagradzać użytkowników za aktywne korzystanie ze swoich usług telefonii internetowej.

W ramach promocji za każde 3 minuty połączenia przychodzącego, przyznawana jest 1 minuta gratis na połączenia wychodzące. Akcja trwa od 12 grudnia br. do końca lutego 2013 roku. Użytkownicy easyCALL.pl będą otrzymywać w tym czasie 1 minutę gratis za każde 3 minuty połączenia przychodzącego spoza sieci easyCALL. Darmową minutę można przeznaczyć na rozmowy z abonentami telefonów stacjonarnych w Polsce (wszystkie sieci) oraz sieci telefonii komórkowych w Polsce (Orange, Plus, T-Mobile).

Częścią promocji mają też być specjalne konkursy dla użytkowników easyCALL.pl, które będą organizowane na profilu operatora na Facebooku. Mają one nagradzać najbardziej aktywnych i najdłużej rozmawiających użytkowników.

Reklama

Minuta rozmowy do wszystkich sieci komórkowych w Polsce kosztuje w easyCALL.pl 19 groszy, a na stacjonarne - 7 groszy. Cena za minutę połączenia w najbardziej popularnych kierunkach za granicę to 9 groszy na telefony stacjonarne (np. Niemcy, UK), a na komórki - od 19 groszy (np. Niemcy, Holandia, Włochy).

Notowania spółki easyCALL.pl S.A.

easyCALL.pl SA to spółka telekomunikacyjna, która oferuje rozwiązania w zakresie połączeń telefonicznych i internetowych. Najważniejsze obszary działania firmy to: telefonia internetowa (easyCALL.pl - najpopularniejsza w Polsce marka telefonii internetowej; PalPhone - tanie połączenia telefoniczne dla użytkowników Facebooka), telefonia stacjonarna i dostęp do internetu (ekotel), a także call center dla firm (easyKONTAKT).

Swoje usługi firma świadczy w oparciu o platformę easyCALL.pl, która jest najpopularniejszym rozwiązaniem w zakresie telefonii internetowej w Polsce, z ponad 250 tys. użytkowników. Platforma umożliwia realizowanie połączeń przez komputer, zwykłe telefony stacjonarne oraz telefony IP, numery dostępowe w kraju i zagranicą. Ponadto oferuje szereg zaawansowanych usług dodanych, jak fax2mail, wideorozmowy, telekonferencje, call center. Platforma easyCALL.pl pozwala też mniejszym operatorom na wdrożenie w swoich sieciach nowoczesnej telefonii cyfrowej, na zasadzie outsourcingu. Spółka easyCALL SA jest notowana na rynku New Connect od kwietnia 2011 roku.

Opr. MM

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »