Intersport notuje poprawę wyników

W 2012 roku sieć INTERSPORT Polska S.A. z działalności podstawowej prowadzonej w specjalistycznych sklepach sportowych wypracowała o 13,2% wyższy obrót w stosunku do 2011 roku, zaś łącznie z dodatkową sprzedażą prowadzoną na stadionach i strefach kibiców podczas turnieju EURO spółka osiągnęła aż o 20,1% lepsze przychody, niż w roku 2011.

W 2012 roku sieć INTERSPORT Polska S.A. z działalności podstawowej prowadzonej w specjalistycznych sklepach sportowych wypracowała o 13,2% wyższy obrót w stosunku do 2011 roku, zaś  łącznie z dodatkową sprzedażą prowadzoną na stadionach i strefach kibiców podczas turnieju EURO spółka osiągnęła aż o 20,1% lepsze przychody, niż  w roku 2011.

Według wstępnych szacunków finansowych Spółka INTERSPORT Polska S.A. wypracowała

w 2012 roku łączny przychód netto ze sprzedaży towarów i usług w wysokości 233.003 tys. zł, co stanowi wzrost o 20,1% w stosunku do ubiegłego roku - z czego :

- na działalności podstawowej spółka wypracowała obrót w wysokości 219.680 tys. zł,

czyli o 13,2% więcej niż w roku 2011 (było: 194.079 tys. zł);

- na wydzielonych stoiskach sprzedażowych na stadionach i strefach kibiców podczas turnieju EURO, spółka osiągnęła obrót w wysokości 13.323 tys. zł.

Reklama

Narastająco w okresie od stycznia do grudnia 2012 roku Spółka wypracowała zysk brutto

w wysokości 1.022 tys. zł, wobec straty brutto na poziomie 14.847 tys. zł odnotowanej w roku 2011. EBITDA osiągnięta przez spółkę w roku 2012 wyniosła 10.312 tys. zł, wobec EBITDY w wysokości minus 4.788 tys. zł uzyskanej w roku 2011.

Zdaniem Zarządu INTERSPORT Polska S.A. poprawa wyników finansowych w 2012 roku jest głównie rezultatem zdecydowanej poprawy wyników na porównywalnych salonach oraz korzystnego efektu EURO, który był dla spółki dodatkowym motorem sprzedaży.

W 2012 roku sieć INTERSPORT Polska S.A. uruchomiła dwa nowe salony w Gorzowie Wielkopolskim i Kielcach oraz zamknęła jeden salon w Krakowie. Łącznie sieć sprzedaży została powiększona o 6% w stosunku do 2011 roku.

Szczegółowy raport finansowy za rok 2012 zostanie opublikowany w dniu 21 marca 2013 roku, po zweryfikowaniu wszystkich danych przez biegłego rewidenta.

INTERSPORT Polska S.A. jest w Polsce wiodącą siecią sklepów sportowych posiadającą obecnie 32 salony zlokalizowane w 21 największych miastach Polski. Łączna powierzchnia sprzedaży wynosi ponad 32 tys.m2.

opr.MZB

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: poprawa
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »