Labo Print zadebiutował na GPW

Labo Print S.A., jeden z polskich liderów druku cyfrowego, jest od dzisiaj notowany na rynku równoległym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka jest 30 debiutantem w tym roku i 487 emitentem na rynku regulowanym. Spółka przeniosła swoje notowania z NewConnect, czemu nie towarzyszyła oferta sprzedaży akcji.

Labo Print S.A., jeden z polskich liderów druku cyfrowego, jest od dzisiaj notowany na rynku równoległym Giełdy Papierów Wartościowych w Warszawie. Spółka jest 30 debiutantem 
w tym roku i 487 emitentem na rynku regulowanym. Spółka przeniosła swoje notowania 
z NewConnect, czemu nie towarzyszyła oferta sprzedaży akcji.

Na rynku NewConnect Labo Print była obecna od lutego 2014 roku. Komisja Nadzoru Finansowego zatwierdziła prospekt emisyjny Spółki 25 listopada 2015 roku. Dzisiaj, tj. 22 grudnia, do obrotu wprowadzono 973 600 akcji serii B, C, D i E.

- Dzisiejszy dzień jest ważnym punktem w historii Labo Print. Realizujemy nasze zapowiedzi przeniesienia notowań z rynku NewConnect na rynek regulowany GPW. Liczymy, że obecność na Głównym Rynku przyczyni się do rozwoju Spółki, m.in. poprzez wzmocnienie naszego wizerunku, jak i pozwoli nam nawiązać nowe relacje biznesowe - powiedział Krzysztof Fryc, Prezes Zarządu Labo Print S.A.

Reklama

Labo Print S.A. to jeden z wiodących dostawców druku wielkoformatowego

i cyfrowego w Polsce. Marka firmy, posiadającej dziesięcioletnie doświadczenie branżowe, jest również dobrze rozpoznawalna na wiodących rynkach europejskich. Udział eksportu

w sprzedaży Spółki to ponad 80%, z czego dominująca część przypada na kraje Unii Europejskiej. Siedziba Spółki znajduje się w Poznaniu, gdzie również zlokalizowana jest drukarnia

z nowoczesnym i innowacyjnym parkiem maszynowym.

Labo Print to europejski dostawca cyfrowego druku na bardzo szerokiej gamie podłoży, m.in. winylowych siatkach, banerach, folii, materiałach płaskich, np. pleksi, PCV, aluminium i tekturze, oraz różnego rodzaju tkaninach.

Drukarnia oferuje również wiele gotowych produktów w zakresie systemów techniki reklamowej, wykonanych wraz z wydrukami odpowiednimi do tych systemów, m.in. flagi plażowe, nośniki ekspozycyjne (roll-up, systemy ram do ekspozycji poliestrów, ścianki itp.). Klienci mają również możliwość zlecania pełnego wachlarza prac wykończeniowych oraz zakupu akcesoriów i produktów dodatkowych do oferowanych materiałów drukowanych.

opr.MZB

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »