OPEN-NET zadebiutuje 5 września br. na rynku NewConnect

Open-Net S.A., publiczny operator telekomunikacyjny dostarczający usługi telefonii stacjonarnej i internetowej, zadebiutuje na rynku NewConnect 5 września 2011 r.

Open-Net S.A., publiczny operator telekomunikacyjny dostarczający usługi telefonii stacjonarnej i internetowej, zadebiutuje na rynku NewConnect 5 września 2011 r.

Do obrotu na NewConnect zostanie wprowadzonych 362 tys. akcji serii E i 334 tys. akcji serii F.

W czerwcu br. Open-Net S.A. zakończył z sukcesem prywatną emisję akcji, w ramach której inwestorzy objęli akcje za ponad 3,7 mln zł. Koordynatorem procesu upublicznienia jest Nova Capital Advisors Sp. z o.o. z grupy kapitałowej Novainvest S.A.

- Wejście na rynek NewConnect jest dla spółki zwieńczeniem wieloletnich działań w kierunku upublicznienia jej walorów - stwierdził Janusz Kumala, przewodniczący Rady Nadzorczej Open-Net S.A.

- Głównym celem emisji akcji było pozyskanie środków na nabycie 100 proc. udziałów w Interlandia Sp. z o.o., co pozwoliło na rozszerzenie naszej oferty o usługi związane z dostarczaniem Internetu oraz programów telewizyjnych i zaoferowanie ich w pakiecie "triple play". Pierwsze efekty tej współpracy był już widoczne w II kw. 2011 r., w którym Open-Net S.A. zanotował 44,49 tys. zysku netto w porównaniu do 81,53 tys. zł straty w analogicznym okresie 2010 roku. Nie bez znaczenia dla osiągniętego wyniku finansowego były także działania w zakresie optymalizacji struktur sprzedaży, które pozwoliły na wyeliminowanie nierentownych obszarów działalności. Obecnie pracujemy również nad ujednoliceniem standardów obsługi klientów w ramach wspólnego Centrum Obsługi Klienta, co pozwoli zarówno na obniżenie kosztów działalności jak i na wzrost jakości świadczonych usług - mówi Damian Kocoń, prezes spółki.

Reklama

Wykorzystanie środków z emisji:

- 2 700 000 zł - nabycie 100% udziałów w Interlandia Sp. z o.o.,

- 550 000 zł - rozwój technologiczny Spółki oraz rozbudowa struktury sprzedażowej, m.in. poprzez utworzenie działu handlowego i stworzenie struktury sprzedażowej składającej się przedstawicieli handlowych,

- 300 000 zł - akwizycje niewielkich lokalnych operatorów,

- 150 000 zł - dofinansowanie działalność operacyjnej.

Strategia rynkowa

Strategia Open-Net opiera się na wykorzystaniu wzrostowego rynku i jego rozdrobnienia do budowy silnego podmiotu telekomunikacyjnego tak, aby za 2-3 lata możliwe było wejście spółki na rynek podstawowy. Założona strategia Emitenta będzie realizowana m.in. poprzez poszerzenie oferty świadczonych usług oraz rozwój sieci sprzedażowej, tak aby móc dotrzeć do jak największej liczy odbiorców w miejscach gdzie rynek nie jest wysoko konkurencyjny. Ponadto połączenie działalności Open-Net S.A. oraz Interlandia Sp. z o.o. pozwoli m.in. na: oferowanie w ramach Grupy Kapitałowej usługi "triple play" w jej pełnym zakresie, dywersyfikacje usług, rozszerzenie działalności terytorialnej spółki na obszar centralnej Polski (gdzie obecnie koncentruje swoje działania Interlandia Sp. z o.o.), zwiększenie bazy potencjalnych odbiorców usług, poprawę struktury sprzedaży usług dostępu do Internetu oraz wykorzystanie efektu synergii dla efektywniejszego zarządzania pionem sprzedażowym i technicznym.

Informacja prasowa
Dowiedz się więcej na temat: Neto | Open-Net S.A | debiut giełdowy | net | NewConnect
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »