Produkcja oleju spadła o 28,2 proc. do 20,3 tys. ton

Produkcja oleju butelkowego Grupy Kernel spadła w I kw. rok obrotowego 2012/2013 o 28,2 proc. rdr i wyniosła 20,3 tys. ton. Sprzedaż oleju butelkowego grupy spadła w tym okresie o 15,5 proc. do 26,3 mln litrów - podał Kernel w komunikacie.

Produkcja oleju butelkowego Grupy Kernel spadła w I kw. rok obrotowego 2012/2013 o 28,2 proc. rdr i wyniosła 20,3 tys. ton. Sprzedaż oleju butelkowego grupy spadła w tym okresie o 15,5 proc. do 26,3 mln litrów - podał Kernel w komunikacie.

Jak poinformował Kernel w komunikacie, grupa odnotowała w I kw. 2012/2013 wzrost wolumenów przemiału o 60,2 proc. oraz wzrost sprzedaży oleju luzem o 89,3 proc. rok do roku, które nastąpiły dzięki dużej ilości zapasów nasion słonecznika oraz oleju przeniesionych z IV kwartału roku obrotowego 2012.

W komunikacie dodano, że w ocenie spółki rekordowa dla Ukrainy ilość zapasów przeniesionych zboża równoważy w większości spadek produkcji w sezonie 2012/13.

Poniżej przedstawiamy dane dotyczące produkcji, sprzedaży oraz przeładunku Grupy Kernel w I kwartale roku 2012/2013.

Reklama
 I kw. roku I kw. roku         
                                               obrotowego   obrotowego   proc.
                                                  2012/13    2011/2012        
Sprzedaż zboża, tony                              509.509      416.935   22.2%
Sprzedaż oleju luzem, tony                        198.994      105.145   89.3%
Sprzedaż oleju butelkowego, tys. litrów            26.344       31.175  -15.5%
Śruta słonecznika, tony                           458.095      285.936   60.2%
Produkcja oleju rafinowanego, tony                 24.283       33.123  -26.7%
Produkcja oleju butelkowego, tony                  20.313       28.284  -28.2%
Przeładunek w terminalach eksportowych, tony      740.126      391.231   89.2%
PAP
Dowiedz się więcej na temat: produkcje | tonie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »