Rekordowe wyniki Intersportu w II kwartale
Sprzedaż produktów EURO 2012 oraz poprawa efektywności w istniejących salonach pomogła sieci INTERSPORT Polska wypracować w II kwartale 2012 roku zysk brutto w wysokości 1,7 mln zł.
Według wstępnych szacunków Spółka INTERSPORT Polska S.A. osiągnęła w II kwartale 2012 roku łączne przychody netto ze sprzedaży towarów i usług z działalności podstawowej oraz ze sprzedaży produktów EURO 2012 w wysokości 61.723 tys. PLN, które są wyższe o 37,1% niż w analogicznym okresie ubiegłego roku.
Z działalności podstawowej prowadzonej w sieci specjalistycznych sklepów sportowych INTERSPORT, Spółka wypracowała przychody netto w wysokości 48.400 tys. PLN, które są większe o 7,5% niż w II kwartale 2011 roku. Z dodatkowej sprzedaży produktów EURO 2012 podczas eventu w czerwcu uzyskano 13.323 tys. PLN.
Znaczny wzrost sprzedaży wpłynął pozytywnie na osiągnięty przez Spółkę zysk brutto, który w II kwartale 2012 wyniósł około 1,7 mln PLN (w analogicznym okresie ubiegłego roku Spółka odnotowała stratę w wysokości 1,6 mln PLN). Ze względu na specyfikę prowadzonej działalności spółka w ostatnich latach rokrocznie w tym okresie odnotowywała stratę.
w tys. zł 2Q 2010 2Q 2011 2Q 2012 Zysk brutto -2 000 -1 567 1 700
Jednocześnie Zarząd szacuje, że narastająco za I półrocze 2012 zysk brutto wyniesie około 5,1 mln PLN. Szczegółowy raport finansowy za I półrocze 2012 roku zostanie opublikowany w dniu 31 sierpnia 2012 roku, po zweryfikowaniu wszystkich danych przez biegłego rewidenta.
Tutaj sprawdzisz notowania spółki Intersport Polska S.A
INTERSPORT Polska S.A.
Spółka jest w Polsce liderem wśród sieci sklepów sportowych, posiadającym obecnie 30 salonów zlokalizowanych w 19 największych miastach Polski. Łączna powierzchnia sprzedaży wynosi prawie 32 tys.m2.
opr.KM