Notowania akcji spółki LPP z 23 kwietnia 2024 roku

We wtorek, 23 kwietnia LPP (LPP) rozpoczęło notowania od poziomu 16040 zł, czyli o 0,44 proc. więcej niż na zamknięciu poniedziałkowej sesji, gdy rynek ustalił cenę akcji na poziomie 15970,0 zł. O godzinie 9.08 kurs akcji wzrósł do poziomu 16080 zł, a następnie, o 16.48, spadł do wartości 15350 zł, by ostatecznie zakończyć notowania na tym poziomie.

Liczba transakcji dla spółki LPP wyniosła 116, przy wolumenie obrotu akcjami na poziomie 4 342 sztuk. Obroty wyniosły 58,5 mln zł., co oznacza, że kształtowały się na średnim miesięcznym poziomie generowanym dla spółki.

Reklama

Spółka, po poprzednim wzroście, odnotowała spadek podobnie jak to miało miejsce w ostatni piątek, czyli obserwujemy dużą zmienność notowań i nie można przewidzieć kierunku w którym one podążą. W ciągu ostatniego tygodnia wartość spółki zmniejszyła się o 3,58 proc., w ciągu miesiąca wzrosła o 8,56 proc. Przez ostatnich 12 miesięcy zwiększyła się o 52,28 proc., a od początku roku akcjonariusze stracili 5,19 proc.

We wtorek LPP zachowywało się gorzej niż rynek. Indeks WIG wzrósł o 0,44 proc. do poziomu 84 839 punktów, a wartość spółki spadła o 3,88 proc. Spółki z sektora odzieżowego do których należy także LPP ciągnęły mocno rynek w dół, wartość indeksu WIG-ODZIEZ spadła o 2,46 proc. do poziomu 9 188 punktów. Pomimo negatywnego oddziaływania branży odzieżowej na rynek indeks WIG wzrósł.

LPP zajmuje się projektowaniem i dystrybucją odzieży w Polsce, krajach Europy Centralnej, Wschodniej i Zachodniej oraz krajach Bliskiego Wschodu. Produkcja odzieży jest zlecana zakładom w Polsce i zagranicą (głównie Chiny). LPP zarządza pięcioma markami: Reserved, Cropp, House, Mohito i Sinsay. Międzynarodowa sieć sprzedaży liczy obecnie blisko 1800 salonów stacjonarnych na 25 krajach. (na podst. GPW).

Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »