100 proc. wzrostu debiutującego Liberty Group

Na NewConnect zadebiutowała spółka Liberty Group. Akcje spółki na otwarciu wrosły o 100 proc., do 2,40 zł. Liberty Group, pierwsza polska spółka z branży public relations wchodząca na rynek publiczny, jest 19. debiutantem na NewConnect.

Na NewConnect zadebiutowała spółka  Liberty Group. Akcje spółki na otwarciu wrosły o 100 proc., do  2,40 zł.  Liberty Group, pierwsza polska spółka z branży public relations  wchodząca na rynek publiczny, jest 19. debiutantem na NewConnect.

Liberty Group rozważa przejęcia na rynku PR - chodzi o 1-2 spółki, których przychody wynoszą od 1 do 3 mln zł rocznie. Mają one uzupełniać dotychczasową działalność. W związku z tymi przejęciami spółka może w przyszłym roku przeprowadzić ofertę publiczną na NewConnect na sfinansowanie tych transakcji.

W 2009 r. spółka nie wyklucza przeniesienia notowań i debiutu na Giełdzie Papierów Wartościowych.

W 2007 r. ok. 65 proc. przychodów Libery Group pochodzi z usług PR dla firm, 25 proc. przychodów - z obsługi spółek wchodzących na giełdę, zaś 10 proc. - z zarządzania sytuacjami kryzysowymi.

Reklama

Liberty Group planuje osiągnięcie 2,6 mln zł przychodów na koniec br. i ok. 650 tys. zł zysku netto. W 2008 r. spółka szacuje, że przychody wzrosną do 2,7 mln zł, a zysk netto do 700 tys. zł. W 2006 r. przychody wyniosły 2,3 mln zł, a zysk netto wyniósł 615 tys. zł.

Większościowi akcjonariusze Liberty Group to: Capital Partners, City Group Invest oraz DM Capital Partners, którzy łącznie nabyli 70 proc. akcji spółki. Giełdowy fundusz Capital Partners wydał w październiku br. 1,8 mln zł za 30 proc. akcji Liberty Group.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: proca | public relations | LIBERTY | 100 | LIBERTY
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »