Abpol Company Polska S.A. mocno rozpoczyna rok

Abpol Company Polska S.A., Spółka notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2013 r., zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, rozszerzyła swój asortyment produktowy w sieci Intermarche. W jej punktach sprzedażowych pojawią się opakowania wielosztukowe prezerwatyw marki własnej You&Me, w których znajduje się 12 szt. tego produktu.

Abpol Company Polska S.A., Spółka notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2013 r., zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, rozszerzyła swój asortyment produktowy w sieci Intermarche. W jej punktach sprzedażowych pojawią się opakowania wielosztukowe prezerwatyw marki własnej You&Me, w których znajduje się 12 szt. tego produktu.

Spółka spodziewa się istotnego wzrostu poziomu sprzedaży w sieci Intermarche dzięki zaoferowaniu klientowi końcowemu artykułu w znacznie korzystniejszej cenie jednostkowej. Abpol poinformował rynek pod koniec stycznia br. o rozszerzeniu asortymentu produktów wchodzących w skład marki własnej prezerwatyw You&Me.

"Nasze nowe, większe opakowania prezerwatyw marki You&Me dedykowane są głównie do sieci handlu nowoczesnego. W związku z tym Spółka liczy na nawet 50% wzrost sprzedaży do sieci Intermarche." - mówi Olgierd Wejner, Dyrektor Generalny Spółki Abpol Company Polska S.A.

Reklama

Sieć Intermarche posiada w Polsce ponad 200 sklepów wielkopowierzchniowych zlokalizowanych na terenie całego kraju. Oferują one swoim klientom bardzo szeroki wybór produktów spożywczych oraz chemicznych. Intermarche stanowi dla Spółki ważny element w strategii rozwoju sprzedaży jej produktów. Ma to zarazem bezpośrednie przełożenie na ilościową oraz wartościową sprzedaż artykułów marek własnych należących do Abpolu.

"Mamy bardzo dobre doświadczenia jeśli chodzi o współpracę z siecią Intermarche. Jest to klient wymagający i oczekujący bardzo dobrych warunków handlowych, ale z drugiej strony oferuje dostępność naszych produktów w kanale nowoczesnym, co stanowi ważny element dalszego rozwoju sprzedaży w tym kanale." - dodaje Wejner.

Spółka miała po 3 kw. 2014 r. 73 tys. zł zysku netto i 3.389 tys. zł przychodów ze sprzedaży. Wynik EBITDA wyniósł w tym okresie blisko 570 tys. zł. Świadczy to zarazem o utrzymywaniu stabilnej dodatniej rentowności z działalności operacyjnej. Abpol stale wprowadza swoje produkty do kolejnych sieci handlowych, dzięki czemu liczy na znaczny wzrost wypracowywanych przychodów oraz osiąganych zysków w kolejnych latach.

Opr. MZB

Pobierz darmowy program do rozliczeń PIT

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Polskie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »