Abpol Company Polska S.A. rozszerza asortyment w Cash&Carry

Abpol Company Polska S.A., Spółka notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2013 r., zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, wprowadziła plastry opatrunkowe marki własnej QuickPlastR do sprzedaży w halach Cash&Carry. Emitent liczy, że przyczyni się to do dynamicznego wzrostu sprzedaży tych produktów.

Abpol Company Polska S.A., Spółka notowana na rynku NewConnect od kwietnia 2013 r., zajmująca się dystrybucją produktów FMCG, wprowadziła plastry opatrunkowe marki własnej QuickPlastR do sprzedaży w halach Cash&Carry. Emitent liczy, że przyczyni się to do dynamicznego wzrostu sprzedaży tych produktów.

Spółka podjęła decyzję o rozszerzeniu oferty produktowej w należącej do Eurocash S.A. sieci Cash&Carry z uwagi na bardzo dobrą sprzedaż prezerwatyw marki własnej You&Me, które są w niej dostępne od połowy 2014 r. Plastry opatrunkowe QuickPlastR będą dostępne we wszystkich halach tej sieci handlowej. Abpol prognozuje, że dzięki temu marka ta bardzo mocno zwiększy swoją rozpoznawalność, co przyczyni się tym samym do wzrostu wartości sprzedaży.

"Linia QuickPlastR będzie docelowo jedyną w swojej kategorii dostępną w tej sieci. Dzięki temu każdy klient Eurocash, który będzie planował zakup tego asortymentu, automatycznie wybierze produkty Abpolu." - komentuje Olgierd Wejner, Dyrektor Generalny Spółki Abpol Company Polska S.A.

Reklama

Sieć hal Cash&Carry liczy obecnie 150 punktów zlokalizowanych na terenie całej Polski. Są one istotnym kanałem dystrybucji, bowiem w wielu regionach stanowią jedyne miejsce, gdzie małe oraz średnie sklepy mogą dokonywać zakupu produktów spożywczych, a także chemicznych. Wprowadzenie plastrów opatrunkowych marki QuickPlastR do sieci Cash&Carry wpisuje się w założenia strategii rozwoju Abpolu w zakresie dystrybucji produktów na rynku hurtowym. Rozszerzenie asortymentu znacząco zwiększa ich dostępność dla małych i średnich sklepów, co pozwoli Spółce na umocnienie swojej pozycji w handlu tradycyjnym.

"Spółka jest bardzo zadowolona z rozwoju współpracy i obecności swoich produktów w halach Eurocash. Według naszych najświeższych danych roczny plan sprzedaży w tej sieci zostanie zrealizowany przed końcem roku." - dodaje Wejner.

Abpol wypracował w 4 kw. 2014 r. zysk netto na poziomie 42 tys. zł przy przychodach sięgających 1.398 tys. zł. W analogicznym okresie 2013 r. strata netto Emitenta przekroczyła 201 tys. zł. Cały 2014 r. Spółka zakończyła osiągnięciem 116 tys. zł zysku netto wobec 81 tys. zł w 2013 r.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Polskie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »