Agroma liczy na popyt

Agroma S.A., notowany na New Connect, jeden z największych polskich producentów i dystrybutorów urządzeń do pielęgnacji ogrodów, opublikował raport miesięczny za czerwiec 2012.

Agroma S.A., notowany na New Connect, jeden z największych polskich producentów i dystrybutorów urządzeń do pielęgnacji ogrodów, opublikował raport miesięczny za czerwiec 2012.

Miesięczne przychody ze sprzedaży wyniosły ponad 3 mln 175 tys. zł i wobec 3 mln 049 tys. zł w czerwcu 2011 r., były wyższe o ponad 4 proc. Marża brutto wyniosła 814 tys. złotych i w porównaniu z 761 tys. zł w czerwcu ubiegłego roku, była wyższa o blisko 7 procent.

"W maju 2012r. Agroma osiągnęła blisko 2 mln zł przychodów, w czerwcu już ponad trzy miliony. To wyraźnie pokazuje, że mamy stabilną pozycję rynkową, nawet pomimo pewnych zawirowań rynkowych, które zauważamy w tegorocznym sezonie letnim" powiedział Piotr Staszewski, prezes zarządu Agroma S.A.

Reklama

W ostatnim czasie Agroma zaobserwowała chwilowe spowolnienie na rynku maszyn i urządzeń ogrodowych. "Zauważyliśmy nieco zmniejszony popyt, zarówno wśród klientów sieciowych jak i indywidualnych, a także opóźnienia w spływaniu należności.

W czerwcu wielu mieszkańców miast przekładało lub skracało wyjazdy na działki ze względu na mecze EURO 2012. To mogło spowodować, że impuls do zakupów sprzętu wielu klientów otrzymało nieco później niż zwykle, bo dopiero po zakończeniu mistrzostw" powiedział prezes Staszewski.

Agroma S.A. jest jedną z największych polskich firm handlowo-produkcyjnych, działających na rynku urządzeń do pielęgnacji ogrodu, części zamiennych oraz elektronarzędzi. W jej ofercie czołowe miejsca zajmują traktorki, kosiarki spalinowe, kosy spalinowe, pilarki, kosiarki elektryczne i części zamienne do maszyn i urządzeń.

Opr. MZB

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »