Alumast zadebiutuje na NewConnect w styczniu

Alumast, największy w Polsce producent masztów reklamowych, planuje zadebiutować na rynku NewConnect w styczniu - poinformowała spółka w komunikacie. Wcześniej spółka informowała, że planuje debiut na NewConnect 21 grudnia.

Alumast, największy w Polsce producent  masztów reklamowych, planuje zadebiutować na rynku NewConnect w  styczniu - poinformowała spółka w komunikacie. Wcześniej spółka  informowała, że planuje debiut na NewConnect 21 grudnia.

"W wyniku prywatnej emisji inwestorzy objęli łącznie 347.800 akcji serii J (15,95 proc. w akcjonariacie). Pozostałe akcje znajdują się w portfelach dotychczasowych akcjonariuszy i pracowników objętych programem motywacyjnym. Debiut Spółki na rynku planowany jest na początku stycznia 2008" - podał Alumast.

Przedstawiciele spółki nie chcieli podać ile Alumast pozyskał z prywatnej emisji.

Celem strategicznym spółki jest utrzymanie pozycji wiodącego producenta masztów reklamowych w kraju oraz zdobycie znaczącej pozycji na wybranych rynkach eksportowych oraz na rynku słupów oświetleniowych.

Reklama

Podstawowym celem spółki na najbliższe lata jest wprowadzenie masztu do oferty małych i średnich lokalnych firm reklamowych, jako alternatywy dla kasetonów oświetleniowych, tablic, biliboard'ów, citylight'ów, itp.

Docelowo planowane jest pozyskanie kilkudziesięciu partnerów na terenie całego kraju, którzy poza specjalnymi warunkami cenowymi uzyskają wsparcie serwisowe.

Alumast jest pionierem w zakresie zastosowania nowoczesnych technologii produkcji masztów w kraju. Konkuruje dziś z międzynarodowymi graczami pod względem jakości i zakresu oferty asortymentowej. Maszty Alumastu eksportowane są do kilkunastu krajów europejskich.

Wcześniej przedstawicielka GoAdvisers, autoryzowanego doradcy Alumast przy wejściu na rynek NewConnect, mówiła PAP, że Alumast planuje przeznaczyć środki z prywatnej emisji m.in. na rozbudowę zakładu produkcyjnego, której zakończenie przewidziane jest na maj 2008 roku. Jednym z celów emisji jest pozyskanie nowych rynków zbytu i dalszy rozwój eksportu.

W 2006 roku przychody Alumast wyniosły 8,6 mln zł, a zysk netto 645.500 zł, a na rok 2007 spółka prognozuje odpowiednio 12,7 mln zł przychodów i ok. 1,0 mln zł zysku netto.

Głównym akcjonariuszem Alumastu (przed zakończeniem private placement) była spółka inwestycyjna KDG Invest Ltd, a także Hotel Polonia oraz dwóch założycieli spółki - prezes Zbigniew Szkopek i Daniel Kowalski.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: debiut
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »