Debiut Blue Tax Group w styczniu

Wrocławski Dom Maklerski zakończył emisję prywatną akcji Blue Tax Group poprzedzającą debiut na rynku NewConnect. Spółka pozyskała z emisji 4 mln zł, a debiut planowany jest na styczeń 2008 r.

Blue Tax Group chce wykorzystać pieniądze z emisji na rozwój sieci franczyzowej oraz na objęcie udziałów w firmach doradztwa podatkowego w pięciu lokalizacjach w Polsce. Spółka chce do końca 2010 roku pozyskać około 100 partnerów działających pod nazwą Blue Tax Partner.

- W efekcie już w 2008 r. nasi akcjonariusze będą mogli cieszyć się z 3,04 mln zł przychodów i ok. 1 mln zł zysku netto. Dzięki rozbudowie sieci franczyzowej w 2009 r. powinniśmy osiągnąć 7,1 mln zł przychodów oraz 2,8 mln zł zysku netto, a rok później już 10 mln zł przychodów i 4,7 mln zł zysku netto. - mówi Mirosław Stanisławski, prezes Blue Tax Group.

Reklama

W ramach prywatnej oferty akcji Blue Tax Group inwestorzy otrzymali 20 mln papierów po cenie emisyjnej 20 groszy. Nowi akcjonariusze objęli dzięki temu 25,8 proc. walorów. Pozostałych 74,2 proc. pozostaje w rękach założycieli firmy - Mirosława Stanisławskiego i Dariusza Wesołowskiego (przewodniczącego rady nadzorczej). Nie kryją oni aspiracji związanych z rynkiem regulowanym warszawskiej GPW.

- Do przełomu 2009 i 2010 r. nasza kapitalizacja rynkowa powinna przekroczyć 75 mln zł. To będzie odpowiedni moment aby przenieść się z NewConnect na rynek regulowany - twierdzi Stanisławski.

Oferującym akcje Blue Tax Group był Wrocławski Dom Maklerski, a funkcję autoryzowanego doradcy pełni CEE Capital, spółka zależna od WDM SA.

Spółka Blue Tax Group funkcjonuje na rynku od 1992 roku. W bieżącym roku rozpoczęła budowę pierwszej w Polsce sieci franczyzowej centrów obsługujących przedsiębiorców. Centra te obejmują biura rachunkowe, biura obsługi finansowej i prawnej oraz kancelarie podatkowe.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: debiut | dom maklerski | Wrocław
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »