East Pictures z reklamami w 3D

Notowana na rynku NewConnect i Catalyst spółka East Pictures SA zamierza rozpocząć działalność w kolejnym segmencie, jakim jest produkcja reklam w technologii 3D. Dane szacunkowe wskazują, iż w 2011 rynek ten wzrósł pięciokrotnie. Perspetywy sektora są zatem ogromne, a wśród specjalistów dominuje przekonanie, że wraz z wielkim boomem na telewizory 3D, trójwymiarowa reklama okaże się hitem.

Notowana na rynku NewConnect i Catalyst spółka East Pictures SA zamierza rozpocząć działalność w kolejnym segmencie, jakim jest produkcja reklam w technologii 3D. Dane szacunkowe wskazują, iż w 2011 rynek ten wzrósł pięciokrotnie. Perspetywy sektora są zatem ogromne, a wśród specjalistów dominuje przekonanie, że wraz z wielkim boomem na telewizory 3D, trójwymiarowa reklama okaże się hitem.

East Pictures zajmuje się różnorodną produkcją filmową, w ramach prowadzonej działalności realizuje filmy krótko i długo metrażowe, fabularne, dokumenty, a także klipy muzyczne. Główny pion działalności Spółki stanowi jednak produkcja filmów realizowanych w technologii 3D i 5D. W związku z dużą perspektywą rozwoju tej branży zarząd Spółki podjął decyzję o rozpoczęciu działalności w segmencie produkcji filmów reklamowych realizowanych w technologii 3D.

- Decyzja spółki o rozpoczęciu działalności w nowym sektorze wynika z dużego sukcesu i popularności, jaką cieszą się filmy w technologii 3D - podkreśla Tomasz Tokarski, prezes East Pictutres SA. - Konsekwentnie realizowana przez nas strategia zakłada inwestycje w innowacyjne, przyszłościowe projekty, a do takich niewątpliwie należą reklamy w 3D. Sektor ten na zachodzie rozwija się w bardzo dynamicznym tempie. Jesteśmy przekonani, że również na polskim rynku reklamy ten nowatorski trend okaże się przełomem - dodaje Tokarski. Podkreśla również, że na razie pomysł realizacji reklam w 3D jest w fazie negocjacyjnej, spółka chce jednak sukcesywnie go wdrażać i w najbliższym czasie realizować innowacyjne, trójwymiarowe reklamy.

Reklama

East Pictures ma na swoim koncie duże sukcesy w produkcji filmów w technologii 3D. Ostatnim z nich jest "4:13 do Katowic", który na festiwalu BEFILM The Underground Film Festival w Nowym Jorku zajął I miejsce w kategorii filmów 3D.

Opr. KM

Biznes INTERIA.PL na Facebooku. Dołącz do nas i bądź na bieżąco z informacjami gospodarczymi

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: reklama | Okaże się | reklamy | east
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »