Global Trade dywersyfikuje portfel produktów

Notowana na NewConnect spółka Global Trade S.A., wprowadza do sprzedaży nową grupę produktową - grzejniki aluminiowe. Plan dywersyfikacji asortymentu to kolejny krok do realizacji przyjętej przez spółkę strategii rozwoju na rok 2012. Grzejniki będą dystrybuowane na terenie Polski, Ukrainy oraz Niemiec.

Notowana na NewConnect spółka Global Trade S.A., wprowadza do sprzedaży nową grupę produktową - grzejniki aluminiowe. Plan dywersyfikacji asortymentu to kolejny krok do realizacji przyjętej przez spółkę strategii rozwoju na rok 2012. Grzejniki będą dystrybuowane na terenie Polski, Ukrainy oraz Niemiec.

Global Trade S.A., producent i dystrybutor systemu instalacji wodnych i grzewczych, z powodzeniem zamknął I kw. 2012 roku. Zysk spółki wyniósł 149 tys. zł, co daje 70 proc. wzrostu wartości w stosunku do analogicznego okresu w roku 2011. Rozwijając przyjęty model biznesu spółka postanowiła poszerzyć działalność o nowe rynki zbytu oraz zróżnicować ofertę produktową.

- Sprzedaż grzejników rozpocznie się za dwa tygodnie. Poza dystrybucją w Polsce, nowe produkty będziemy wprowadzać również na rynek niemiecki oraz ukraiński - komentuje Paweł Koś, prezes Global Trade SA. - Zgodnie z przyjętą przez nas strategią rozwoju, sprzedaż będzie prowadzona zarówno poprzez tradycyjne, jak i internetowe kanały dystrybucji - dodaje Koś.

Reklama

Notowania spółki Global Trade SA sprawdzisz tutaj

Pierwszy kontener z towarem, który dotrze do Polski z Chin, zawiera 16 tys. sztuk grzejników. Będą one poddawane końcowej obróbce przez KS Maków oddział Auto Hit, który jest strategicznym inwestorem Global Trade i posiada akcje spółki o wartości 2 mln zł.

Najnowsza grupa produktowa ma się przyczynić do kolejnego wzrostu sprzedaży, prognozy na rok 2012 zakładają zysk netto w wysokości 1,8 mln złotych. Ponadto, firma zapowiada już kolejną inwestycję - zakup maszyny do wytwarzania rury instalacyjnej wielowarstwowej i tym samym rozpoczęcie produkcji towarów w kraju. Dzięki nowym inwestycjom i ekspansji na zagraniczne rynki Spółka planuje do końca roku zwiększyć sprzedaż do około 15 mln zł, a w przyszłym roku wejść na parkiet główny GPW.

Opr. MM

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »