Harper Hygienics złożył prospekt

Harper Hygienics SA, wiodący w Polsce producent wyrobów higieniczno-kosmetycznych pod marką Cleanic, złożył w Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) prospekt emisyjny - poinformowała spółka w komunikacie.

Harper Hygienics SA, wiodący w Polsce  producent wyrobów higieniczno-kosmetycznych pod marką Cleanic,  złożył w Komisji Nadzoru Finansowego (KNF) prospekt emisyjny  - poinformowała spółka w komunikacie.

"Cele oferty publicznej obejmują między innymi sprzedaż części akcji posiadanych przez fundusz reprezentowany przez Enterprise Investors, umocnienie wizerunku firmy poprzez uzyskanie statusu spółki giełdowej oraz zbudowanie stabilnego akcjonariatu ułatwiającego w przyszłości dostęp do kapitału" - podała spółka.

Doradcą prawnym w ramach oferty jest kancelaria prawna Linklaters T.Komosa i Wspólnicy Sp. K., zaś oferującym akcje będzie Unicredit CA IB Polska SA.

Harper Hygienics posiada nowoczesny zakład produkcyjny w Mińsku Mazowieckim, w którym wytwarza szeroką gamę wyrobów higieniczno- kosmetycznych pod marką Cleanic oraz pod markami własnymi sieci handlowych.

Reklama

Portfel produktów obejmuje między innymi: płatki kosmetyczne, patyczki higieniczne, chusteczki nawilżane oraz linię produktów dla dzieci.

Spółka eksportuje towary m.in. na rynki rosyjski i ukraiński. Poprzez swoją spółkę zależną jedynym akcjonariuszem Harper Hygienics jest Polish Enterprise Fund V, L.P. zarządzany i reprezentowany przez Enterprise Investors Sp. z o.o.

W 2006 roku przychody spółki osiągnęły wartość 95,9 mln zł, a zysk netto 15,2 mln zł. Dynamika przychodów w pierwszym półroczu 2007 roku wyniosła 31 proc. w stosunku do analogicznego okresu roku poprzedniego.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: Komisji Nadzoru Finansowego | Harper Hygienics SA
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »