IMS SA planuje wypłatę dywidendy za 2012 rok

Warszawska spółka Internet Media Services (NewConnect: IMS), działająca na rynku marketingu sensorycznego, podzieli się zyskiem za 2012 rok. Wysokość rekomendowanej przez zarząd dywidendy ma wynieść łącznie 331 tys. zł. Strategia spółki zakłada wypłacanie co rok dywidendy akcjonariuszom. Spółka jedną z nielicznych notowanych na NewConnect, które to robią.

Warszawska spółka Internet Media Services (NewConnect: IMS), działająca na rynku marketingu sensorycznego, podzieli się zyskiem za 2012 rok. Wysokość rekomendowanej przez zarząd dywidendy ma wynieść łącznie 331 tys. zł. Strategia spółki zakłada wypłacanie co rok dywidendy akcjonariuszom. Spółka jedną z nielicznych notowanych na NewConnect, które to robią.

- Jako Grupa IMS utrzymujemy stabilną pozycję rynkową i dobrą kondycję finansową, co znajduje potwierdzenie w decyzji o wypłacie dywidendy. Podjęta decyzja nie przeszkadza nam przeznaczać środków finansowych na inwestycje w rozwój grupy oraz w realizację nowych projektów - mówi Michał Kornacki, prezes zarządu IMS SA.

Spółka obecnie prowadzi prace nad zakończeniem dużych projektów związanych z Systemem Digital Signage Premium i Systemem Lokalizator. Zarząd deklaruje, że jako Grupa IMS będą podejmować działania, których celem jest umacnianie pozycji IMS na rynku marketingu sensorycznego przez wdrażanie kolejnych projektów i rozwój nowych produktów.

Reklama

- W kolejnych latach również będziemy dążyli do tego, aby dzielić się zyskiem z naszymi akcjonariuszami. Wysokość dywidendy w danym roku obrotowym będzie uzależniona od potrzeb inwestycyjnych i bieżącej sytuacji finansowej spółki - dodaje Michał Kornacki, prezes zarządu IMS SA.

Ostateczną decyzję odnośnie podziału zysku netto Grupy IMS za 2012 rok podejmie Walne Zgromadzenie Akcjonariuszy.

Sprawdź notowania spółki IMS na stronach INTERIA.PL

- - - - -

Grupa IMS dostarcza usługi, które mają na celu wpłynięcie na atrakcyjność miejsc sprzedaży, jak również wzrost sprzedaży promowanego asortymentu. Działania grupy skupiają się w trzech głównych obszarach marketingu sensorycznego:

- audiomarketingu - przygotowanie i emisja formatów muzycznych oraz produkcja i emisja reklam dźwiękowych,

- videomarketingu - produkcja i emisja przekazów reklamowych na ekranach plazmowych,

- aromamarketingu - dobór i dystrybucja kompozycji zapachowych.

Powyższe dziedziny stanowią podstawowy trzon marketingu sensorycznego, który jest działaniem polegającym na dobraniu odpowiednich bodźców dźwiękowych, wizualnych i zapachowych w celu wywołania oczekiwanych reakcji u klientów.

Grupa obsługuje 5721 punktów handlowych, w tym większość istniejących w Polsce galerii handlowych i sieci sprzedaży wielkopowierzchniowych.

Emitent tworzy grupę kapitałową, w skład której wchodzą 2 podmioty bezpośrednio zależne, zlokalizowane w Polsce.

Opr. MD

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: NewConnect | dywidenda
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »