K2 Internet złożyło prospekt

Firma marketingowo-technologiczna K2 Internet złożyła dziś prospekt emisyjny do Komisji Nadzoru Finansowego. Debiut spółki na warszawskiej giełdzie spodziewany jest na przełomie trzeciego i czwartego kwartału - poinformowali na spotkaniu z dziennikarzami przedstawiciele spółki.

Firma marketingowo-technologiczna K2 Internet złożyła dziś prospekt emisyjny do Komisji Nadzoru Finansowego. Debiut spółki na warszawskiej giełdzie spodziewany jest na przełomie trzeciego i czwartego kwartału - poinformowali na spotkaniu z dziennikarzami przedstawiciele spółki.

- Dzisiaj złożyliśmy prospekt do Komisji Nadzoru Finansowego. Trudno dokładnie przewidzieć, kiedy zadebiutujemy na GPW. Myślę, że równie dobrze mogłoby być to w sierpniu, jak w październiku - powiedział prezes K2 Internet Janusz Żebrowski.

- Nasze plany wakacyjne są elastyczne - dodał.

Spółka na razie nie ujawnia wartości środków, jakie chce pozyskać z emisji, ani celów emisyjnych. Nie wykluczone, że oprócz rozwoju organicznego spółka będzie chciała przejmować inne podmioty.

- Chcemy dalej umacniać naszą pozycję, rozwijać się w segmentach, w których jesteśmy obecni oraz rozwijać nowe usługi - powiedział prezes.

Reklama

- Historia naszego rozwoju pokazuje, że dokonaliśmy przejęcia, gdy nadarzyła się okazja. Uważam, że rynek, na którym działamy na pewno będzie się konsolidował w najbliższych latach - dodał.

K2 Internet jest innowacyjną firmą marketingowo-technologiczną świadczącą wyspecjalizowane usługi w zakresie wykorzystywania nowych mediów oraz technologii w biznesie.

Ofertę adresuje do dużych przedsiębiorstw polskich i międzynarodowych. Wśród klientów spółki znajdują się m.in.: Coca-Cola, IKEA, Michelin, Nokia, Volvo.

Spółka istnieje od 1997 roku. W roku 2000 część jej akcji spółki objął fundusz venture capital BMP AG. Obecnie K2 Internet zatrudnia ponad 100 osób. Firma posiada 86,67 proc. akcji interaktywnego domu mediowego ACR.

Największym akcjonariuszem K2 Internet jest BMP AG, który posiada 42,6 proc. akcji, 29,1 proc. akcji należy do przewodniczącego rady nadzorczej Michała Lacha, a 12 proc. do prezesa spółki. Pozostałą część akcjonariatu stanowią pracownicy firmy.

W środę przedstawiciele BMP AG poinformowali, że w ofercie prawdopodobnie sprzedadzą część posiadanych akcji BPM AG.

W 2006 roku K2 Internet miało 1,13 mln zł skonsolidowanego zysku netto, 1,5 mln zł zysku operacyjnego i 15,3 mln zł przychodów, rok wcześniej 0,61 mln zł zysku netto, 1 mln zł zysku operacyjnego i 11,75 mln zł przychodów.

Oferującym akcje K2 Internet będzie DM Penetrator.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: firma | internet | Komisji Nadzoru Finansowego
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »