One-2-One liczy na akwizycję

Grupa One-2-One, po wynikach za I półrocze, podtrzymuje tegoroczną prognozę zakładającą osiągnięcie około 1,5 mln zł zysku netto przy 17,6 mln zł przychodów. Nie wyklucza jednak, że wyniki mogą być lepsze dzięki umowie z TV4. Firma jeszcze w tym roku planuje przeprowadzić jedną akwizycję.

Grupa One-2-One, po wynikach za I półrocze, podtrzymuje tegoroczną prognozę zakładającą osiągnięcie około 1,5 mln zł zysku netto przy 17,6 mln zł przychodów. Nie wyklucza jednak, że wyniki mogą być lepsze dzięki umowie z TV4. Firma jeszcze w tym roku planuje przeprowadzić jedną akwizycję.

Biorąc pod uwagę te wyniki i projekty, które realizujemy w III kwartale i zakładamy na IV kwartał oraz uwzględniając sezonowość w naszej branży jesteśmy przekonaniu o wykonaniu prognozy na 2006 rok" - poinformował we wtorek na spotkaniu z dziennikarzami prezes One-2-One Tomasz Długiewicz.

Nie wyklucza on jednak, że tegoroczne wyniki mogą być wyższe od przewidywanych, ale na razie spółka nie jest w stanie określić, jak istotne byłoby to przekroczenie szacunków.

Prezes, pytany, czy spółka może przekroczyć prognozę wyników na 2006 rok powiedział:

Reklama

"Nie jest to niemożliwe"

W rozmowie z PAP powiedział, że aby precyzyjniej odnieść się do prognozy, spółka musi poczekać na wyniki za III kwartał.

Do osiągnięcia lepszych wyników mogłaby się przyczynić zawarta umowa z telewizją TV4.

"To jest na tyle istotna umowa, że dzięki niej prognoza może być przekroczona" - powiedział Długiewicz.

Umowa z TV4 obejmuje dostarczenie przez One-2-One licencji na grę interaktywną Teleszau. Program ten będzie emitowany od 26 września do 17 grudnia.

Jest to pierwszy projekt telewizyjny One-2-One. Giełdowa spółka w tym przypadku zanotuje przychody ze sprzedaży formatu i z smsów. Nie podaje jednak wartości wpływów z tego projektu.

W I półroczu 2006 roku grupa zwiększyła zysk netto do 199 tys. zł z 24 tys. zł w I półroczu 2005 roku oraz odnotowała w tym czasie wzrost przychodów do 6,3 mln zł z 3,7 mln zł.

Firma ma w planach rozwój nie tylko organiczny, ale i poprzez akwizycje, na które pozyskała środki z emisji akcji.

W sierpniu w ofercie publicznej One-2-One sprzedał bowiem 1,3 mln akcji nowej emisji serii B po cenie emisyjnej 10 zł. Większość pozyskanych środków firma planuje wykorzystać w ciągu 18 miesięcy, głównie na rozbudowę grupy.

"Skupiliśmy się na przejęciach, głównie poza Polską. Podtrzymujemy, że do końca roku pokażemy jedną akwizycję poza polskim rynkiem" - powiedział prezes.

"Koncentrujemy się na rynku Czech i Słowacji, ale też i Ukraina nas interesuje" - dodał.

W 2005 roku grupa One-2-One miała 9,2 mln zł przychodów oraz 558 tys. zł zysku netto.

Sama spółka One-2-One specjalizuje się w dostarczaniu narzędzi do budowania relacji i nawiązywania interaktywnej komunikacji z klientami w oparciu o technologie mobilne, w szczególności SMS i MMS oraz rozwiązania internetowe.

W skład grupy wchodzi: agencja marketingu mobilnego MobiJoy, spółka MobiTrust specjalizująca się w rozwiązaniach z zakresu technologii mobilnych, bezpieczeństwa informatycznego oraz mobilnego podpisu elektronicznego, a także działająca na rynku niemieckim One-2-One Mobile Ideas Gmbh. We wszystkich trzech spółkach One-2-One SA posiada większościowe udziały.

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Netto | firma
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »