One-2-One liczy na dwa przejęcia

One-2-One pracuje nad trzema przejęciami i szacuje, że przynajmniej dwa uda się zakończyć w pierwszym półroczu tego roku. Spółka zamierza m.in. przejąć firmę zagraniczną, na Słowacji lub w Czechach.

One-2-One pracuje nad trzema przejęciami i szacuje, że przynajmniej dwa uda się zakończyć w pierwszym półroczu tego roku. Spółka zamierza m.in. przejąć firmę zagraniczną, na Słowacji lub w Czechach.

Prowadzimy trzy procesy i spodziewamy się, że dwa z nich zakończymy w pierwszym półroczu tego roku. Jedno z tych przejęć dotyczyć będzie rynku słowackiego lub czeskiego i pozwoli nam zainaugurować budowę regionalnej grupy" - powiedział dziennikarzom Piotr Długiewicz, dyrektor zarządzający grupy One-2-One. "Za granicą pracujemy nad firmami o zbliżonym charakterze, natomiast firmy, z którymi rozmawiamy w Polsce pozwoliłyby grupie poszerzyć ofertę" - dodał prezes spółki Tomasz Długiewicz.

Zdaniem prezesa, prognoza za 2006 rok jest podtrzymywana. "IV kwartał spełnił nasze oczekiwania i pod względem wyników jesteśmy zgodnie z planem" - powiedział prezes.

Reklama

Spółka planowała w 2006 roku osiągnąć 17,6 mln zł przychodów, czyli o niemal 100 proc. więcej niż w 2005 roku, kiedy osiągnęła 9,2 mln zł przychodów.

"Myślę, że następne lata nie przyniosą już tak dynamicznego wzrostu. Chcemy jednak w 2007 roku osiągnąć wzrost przychodów o co najmniej 50 proc." - powiedział Tomasz Długiewicz.

Prognoza na 2006 rok przewidywała, że spółka osiągnie około 1,5 mln zł zysku netto. W 2005 roku One-2-One miał 558 tys. zł zysku netto.

One-2-One poinformował we wtorek o podpisaniu z Marquard Media Polska, wydawcą miesięcznika CKM, porozumienia, zgodnie z którym spółka stworzy serwis usług interaktywnych pod marką CKM.pl. Będzie to pierwszy tego typu projekt realizowany przez One-2-One.

Przedstawiciele spółek szacują, że serwis ruszy pod koniec I kwartału. Za jego pośrednictwem będą sprzedawane np. gry należące do CKM, czy reklamy internetowe.

One-2-One zamierza w najbliższym czasie pozyskiwać nowe źródła przychodów, np. poprzez usługi doradcze, czy outsourcing zarządzania ofertami interaktywnymi w mediach.

W sierpniu 2006 roku w ofercie publicznej One-2-One sprzedał 1,3 mln akcji nowej emisji serii B po cenie emisyjnej 10 zł. Większość pozyskanych środków firma planowała wykorzystać w ciągu 18 miesięcy, głównie na rozbudowę grupy.

Sama spółka One-2-One specjalizuje się w dostarczaniu narzędzi do budowania relacji i nawiązywania interaktywnej komunikacji z klientami w oparciu o technologie mobilne, w szczególności SMS i MMS oraz rozwiązania internetowe.

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: NAD | przejęcia
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »