PDA Marketeo.com ze 100-procentową przebitką

Prawa do akcji spółki Marketeo.com wzrosły na otwarciu w pierwszym dniu notowań na rynku NewConnect o 100 proc., do 4 zł. To 36. debiut na NewConnect w tym roku i jednocześnie 60. spółka notowana na tym rynku.

Marketeo.com z subskrypcji prywatnej, która trwała do 13 czerwca pozyskało 2 mln zł. Oferta obejmowała 1 mln akcji po cenie emisyjnej 2 zł. Akcje zostały objęte przez czterech inwestorów. Marketeo.com zajmuje się przede wszystkim sprzedażą powierzchni reklamowych na branżowych portalach internetowych skupionych wokół platformy www.marketeo.com

Grupa Marketeo.com jest unikatowym rozwiązaniem na skalę światową. Skupia międzynarodową platformę handlową Marketeo.com, która powstała w czerwcu 2006 roku oraz zintegrowane z nią portale branżowe o prawie 10-letniej tradycji. Do spółki należy 21 serwisów branżowych takich jak: Tworzywa.com.pl, Drukarnie.com.pl, Opakowania.com.pl, Metale24.pl, Tkaniny.com.pl, Gieldaspozywcza.pl, Wentylacja.com.pl, Lody.com.pl, Budowa.com.pl, Systemyogrzewania.com.pl, Nawozy.com.pl, Targirolne.pl, Targitransportowe.pl, Zabawki.com.pl, Kleje.com.pl, Targisportowe.pl, Targimeblowe.pl, Koncentraty.pl, Srodowisko.iso.pl, Alarmy.iso.pl, Biznes.iso.pl.

Reklama

Firma Marketeo.com SA, powstała w 1999 roku i od początku swojej działalności jest spółką zyskowną bez jakichkolwiek obciążeń finansowych. Wszystkie swoje inwestycje realizuje z własnych środków pozyskanych głównie ze sprzedaży reklamy internetowej. Spółka ma swój dział marketingu, kreacji reklamy oraz IT z własnym zapleczem technologicznym w tym nowoczesną serwerownią.

Początek 2008 roku to dla spółki wyjątkowo dobry okres widoczny w statystykach oglądalności serwisów. Teraz z międzynarodowej platformy handlowej Marketeo.com korzystają firmy z ponad 170 krajów w tym najczęściej z Polski, Chin, Niemiec, Rosji, USA, Wielkiej Brytanii i Ukrainy.

Dzięki wejściu na NewConnect firma Marketeo.com pozyskała kapitał w wysokości kilku milionów złotych. Ma on pomóc w szybszej rozbudowie platformy handlowej Marketeo.com i zintegrowanych z nią portali w oparciu o nowe technologie, aby ostatecznie osiągnąć pozycję lidera wśród platform B2B w Europie.

Zarząd nie ukrywa, że pozyskanie kapitału z NewConnect ma przyspieszyć debiut na GPW.

Na początku lutego bieżącego roku nadzwyczajne walne zgromadzenie akcjonariuszy podjęło decyzję o podwyższeniu kapitału zakładowego, poprzez publiczną emisję nie więcej niż 1 000 000 akcji zwykłych na okaziciela serii B, po 0,10 zł każda.

Spółka zakłada zwiększenie zysku na wskutek wdrożenia nowych, płatnych narzędzi w platformie handlowej Marketeo.com. Inwestycja ta będzie finansowana dzięki jutrzejszemu debiutowi na NewConnect.

(opr. KM)

.

Informacja prasowa
Dowiedz się więcej na temat: PDA | debiut
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »