Przychody MZN Property wzrosły w I kwartale

Grupa MZN Property, właściciel platformy nieruchomościowo-finansowej Morizon.pl, wypracowała w I kwartale 2019 r. 6,8 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 12 proc. r/r. W tym czasie zysk EBITDA wyniósł ponad 0,5 mln zł. W minionym kwartale spółka prowadziła intensywne prace nad nową platformą Morizon 2.0, która zadebiutuje jeszcze w tym roku i będzie dla Grupy technologicznym krokiem milowym.

Grupa MZN Property, właściciel platformy nieruchomościowo-finansowej Morizon.pl, wypracowała w I kwartale 2019 r. 6,8 mln zł skonsolidowanych przychodów ze sprzedaży, co oznacza wzrost o 12 proc. r/r. W tym czasie zysk EBITDA wyniósł ponad 0,5 mln zł. W minionym kwartale spółka prowadziła intensywne prace nad nową platformą Morizon 2.0, która zadebiutuje jeszcze w tym roku i będzie dla Grupy technologicznym krokiem milowym.

W pierwszym kwartale osiągnęliśmy o 12 proc. większe przychody niż w ubiegłym roku, co było możliwe dzięki wysokiej dynamice przychodów segmentu finansowego. W obszarze nieruchomości skupialiśmy się na realizacji projektów wzmacniających pozycje rynkową Morizon.pl oraz budujących przewagi konkurencyjne na kolejne lata. - mówi Jarosław Święcicki, prezes MZN Property. - Skupiamy się przede wszystkim na przygotowaniu platformy Morizon 2.0, która będzie dla nas technologicznym krokiem milowym. Dodatkowo wdrożyliśmy kolejne udoskonalenia w dziedzinie SEO oraz poprawiliśmy procesy konwersji użytkowników pomiędzy segmentami, dzięki czemu zwiększyliśmy ilość pozyskiwanych leadów finansowych.

Reklama

Morizon 2.0 to przygotowywany zgodnie z najnowszymi trendami projekt platformy nieruchomościowej opartej o architekturę API, co umożliwia większą elastyczność i łatwość dalszego rozwoju nowych funkcjonalności. Nowy serwis będzie skupiał się na wygodzie użytkownika, większej wydajności i konwersji.

Grupa MZN Property odnotowała rekordowy wzrost liczby współpracujących agencji nieruchomości o 247 agencje (+9,3 proc.) w samym I kwartale 2019 r. O 9 proc. wzrosła również średnia miesięczna liczba realnych użytkowników serwisu r/r - z 1,26 mln (Q1 2018) do 1,38 mln (Q1 2019). Dodatkowo wzrosło ARPU w segmencie deweloperskim. Przełożyło się to na utrzymanie solidnych wyników segmentu nieruchomościowego, który wypracował 4,3 mln zł przychodów.

Przychody w segmencie finansowym wzrosły o 50 proc. r/r do 1,6 mln zł. Grupa intensywnie rozwija segment pośrednictwa finansowego poprzez nowoczesny format franczyzy finansowej pod marką Lendi, w której na koniec I kwartału działało 15 placówek.

Segment finansowy rozwijamy przede wszystkim w dwóch obszarach - platformy internetowej dystrybucji kredytów oraz sieci franczyzowej Lendi. Dynamicznie zwiększamy liczbę placówek działających pod naszą marką i spodziewamy się, że w kolejnych kwartałach to franczyza będzie napędzała wyniki segmentu finansowego. Do końca roku spodziewamy się zwiększyć liczbę placówek do kilkudziesięciu. - dodaje Jarosław Święcicki.

MZN Property tworzy technologiczną platformę OneStopShop działającą na rynku nieruchomości i finansów. Wspiera ona klienta na wszystkich etapach poszukiwania, zawierania i finansowania transakcji nieruchomościowych, oferując przy tym dostęp do szerokiej gamy produktów finansowych.

MZN Property jest właścicielem budowanej wokół serwisu Morizon.pl platformy nieruchomościowo-finansowej OneStopShop, która ułatwia użytkownikom proces transakcji na rynku nieruchomości. Platforma udostępnia funkcjonalności w zakresie sprzedaży oraz wyszukiwania i finansowania nieruchomości. Grupa dostarcza kompleksowe usługi i narzędzia dla pośredników finansowych, biur nieruchomości i deweloperów oraz dysponuje własną siecią profesjonalnych ekspertów kredytowych. MZN Property jest największym niezależnym wydawcą serwisów nieruchomości w Polsce. Najważniejszym i największym serwisem nieruchomościowym Grupy jest Morizon.pl.

W kwietniu 2016 r. do Grupy dołączył FinPack - firma, która zmieniła rynek pośrednictwa finansowego w Polsce, wprowadzając nowatorskie rozwiązania dla doradców finansowych, agencji nieruchomości i klientów indywidualnych, znacznie ułatwiające i skracające procedurę wybrania i uzyskania kredytu hipotecznego.

Na przełomie roku 2017 i 2018, Grupa rozpoczęła realizację projektu Lendi - platformy dystrybucji kredytów gotówkowych oraz franczyzowej sieci stacjonarnych ekspertów kredytowych. Kluczowym atutem projektu jest autorskie oprogramowanie dostępne zarówno dla ekspertów kredytowych, jak

i użytkowników indywidualnych oferujące szybki dobór rzeczywistej oferty kredytowej, automatyczne wypełnianie wniosków oraz weryfikację decyzji kredytowej w czasie rzeczywistym.

Interia.pl oprac MZB

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »