Sztuka nie tylko pieroga

Zarząd Spółki Polskie Jadło SA poinformował, że z dniem 10 sierpnia br. zakończony został program pilotażowy dotyczący uruchamiania punktów gastronomicznych w systemie pierogarni. Spółka objęła programem pilotażowym 10 wytypowanych i administrowanych przez siebie placówek. Od 1 września 2009 roku Spółka rozpocznie przyjmowanie ofert od osób zainteresowanych współpracą na zasadach franczyzy.

Zarząd Spółki Polskie Jadło SA poinformował, że z dniem 10 sierpnia br. zakończony został program pilotażowy dotyczący uruchamiania punktów gastronomicznych w systemie pierogarni. Spółka objęła programem pilotażowym 10 wytypowanych i administrowanych przez siebie placówek. Od 1 września 2009 roku Spółka rozpocznie przyjmowanie ofert od osób zainteresowanych współpracą na zasadach franczyzy.

Spółka Polskie Jadło zakończyła rozpoczęty w marcu br. pilotażowy projekt związany z uruchamianiem punktów gastronomicznych zajmujących się sprzedażą produktów gotowych w tym pierogów w bardzo szerokim asortymencie. ?Program, który uruchomiliśmy wymagał od nas nie tylko sprawdzenia ?w boju? konceptu samych pierogarni, które będą działać pod nazwą ?Sztuka Pieroga?, ale równolegle zabezpieczenia bazy logistyczno-wytwórczej związanej bezpośrednio ze stałymi dostawami naszych wyrobów. Biorąc pod uwagę skalę przedsięwzięcia, oraz konieczność dochowania wszystkich procedur administracyjnych związanych z uruchomieniem i dopuszczeniem wytwórni można powiedzieć, że był to wyjątkowo pracowity okres dla Spółki.

Reklama

Tym bardziej cieszy mnie fakt, że możemy przekazać naszym partnerom gotowy i w pełni zorganizowany system oparty o indywidualne punkty gastronomiczne generujące bardzo wymierne zyski.?- powiedział Jan Kosciuszko Prezes zarządu Polskie Jadło SA.

Rosnące tępo życia powoduje, że coraz większa liczba osób sięga po dania gotowe. U podstaw

tej tendencji Spółka upatruje wzrostu zainteresowania daniami gotowymi przede wszystkim u osób zapracowanych, niemających zbyt wiele czasu na przygotowanie posiłków, a mimo to chcących odżywiać się zdrowo i racjonalnie. Koncept pierogarni ?Sztuka Pieroga? nie tylko wychodzi naprzeciw tym coraz wyraźniejszym trendom wzrostu zainteresowania konsumentów wyrobami gotowymi,

ale przede wszystkim stanowi rozwiązanie dla obecnego rynku pracy.

Pierogranie ?Sztuka Pieroga? to punkty pomyślane jako biznes rodzinny w modelu 2+1. Program ?szyty na miarę? nie wymaga olbrzymich nakładów finansowych. Całość wyposażenia technicznego jak również projekt wystroju dostarczane będą przez Spółkę. Polskie Jadło udziela również kredytu kupieckiego w formie pierwszej kompletnej dostawy. Punkty mogą być otwierane w pomieszczeniach od 20 metrów kwadratowych bądź też jako małe stoiska w istniejących sklepach spożywczych. Spółka rekomenduje jako miejsca preferowane do uruchamiania tego typu działalności tereny osiedlowe, miejsca położone nieopodal dużych sklepów spożywczych, szkół, itp.

INTERIA.PL/materiały prasowe
Dowiedz się więcej na temat: 10 sierpnia | Polskie Jadło SA | polskie jadło | Polskie
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »