T-Bull S.A. podtrzymuje trend liczby pobrań

Wrocławskie studio deweloperskie może zaliczyć wrzesień roku 2019 do udanych. Łącznie gry rodzimego twórcy zostały pobrane prawie 7 mln razy. Ta liczba pozwala zauważyć utrzymujący się trend zainteresowania tytułami studia.

Wrocławskie studio deweloperskie może zaliczyć wrzesień roku 2019 do udanych. Łącznie gry rodzimego twórcy zostały pobrane prawie 7 mln razy. Ta liczba pozwala zauważyć utrzymujący się trend zainteresowania tytułami studia.

Pierwszy miesiąc kalendarzowej jesieni to dla Wrocławskiej spółki przede wszystkim dwie globalne promocje kultowych tytułów Racing Xtreme 2 oraz Moto Rider GO w Google Play. Trwają też prace nad projektem gry Space Simulator (nazwa robocza) oraz rozwojem relacji z użytkownikami, których wynikiem są aktualizacje aplikacji, przygotowanie na podstawie uwag i potrzeb graczy.

- Wrzesień był dla nas bardzo pracowitym miesiącem. Przygotowywaliśmy październikowe premiery gier Tap Tap Buddy oraz Pool Clash. Udało nam się zakończyć pracę nad jedną z największych jak do tej pory aktualizacji Top Speed 2. Dzięki temu pakietowi danych użytkownicy mogą przenieść poziom personalizacji na zupełnie nowy poziom. Początek jesieni to również sukces w konkursie "GameINN".

Reklama

W drodze konkursu otrzymaliśmy dofinansowanie w wysokości prawie 5 milionów złotych (4.870.184,77 PLN). Dofinansowany projekt będzie polegał na opracowaniu innowacyjnego systemu iDe-Tox w celu zapewnienia kompleksowej ochrony graczy przed toksycznymi zachowaniami występującymi w cyberprzestrzeni - skomentował Damian Fijałkowski, współzałożycielem i członkiem zarządu spółki T-Bull S.A

Top Speed czyli pierwsza część kultowych wyścigów samochodowych została pobrana na całym świecie we wrześniu 588 tys. Najczęściej następowało to w Brazylii (10.79%), Indonezji (10.73%) oraz Indiach (8.08%). Średnia kwota transakcji tego tytułu utrzymała się na poziomie 5.38$. Za ponad 45% (45.47%) transakcji odpowiadają użytkownicy z USA, na drugim miejscu uplasowały się Niemcy (3.94$) oraz Rosja (3.92%).

Kolejny tytuł z kategorii gier wyścigowych to dobrze znany miłośnikom jednośladów Moto Rider GO. Aplikacja została pobrana prawie 3 miliony razy (2 958 246). Za tę liczbę odpowiadają kolejno w ponad 35% (36.32%) Indie, Brazylia 8.66% oraz Egipt (4.74%). Użytkownicy średnio na ten tytuł poprzednim miesiącu przeznaczyli 4.95$. Najczęściej do transakcji dochodziło, podobnie jak w przypadku pierwszej części Top Speed, w USA (21.81%), Indiach (9.37%) oraz Brazylii (8.82%).

Entuzjaści wojennego klimatu również znaleźli coś dla siebie w portfolio Wrocławskiego dewelopera.

Tank Battle Heroes to możliwość prowadzenia swojej własnej pancernej jednostki na polu bitewny. Gra we wrześniu została pobrana ponad 200 tys. razy (224 266). Średnio na ten tytuł dowódcy czołgów przeznaczyli 5.44$.

Wrzesień to również udany miesiąc dla drugiej części gry kultowych wyścigów samochodowych. Gra Top Speed 2 dzięki staraniom zespołu deweloperskiego z Wrocławia jest już dostępna na prawie 40% telefonów. Spółka planuje kolejne aktualizacje, których celem jest udostępnienie tego zaawansowanego tytułu na większość urządzeń mobilnych. W ubiegłym miesiącu średnia kwota, jaką użytkownicy przeznaczyli na tytuł wyniosła 6.78$.

T-Bull S.A. to polskie studio deweloperskie z siedzibą we Wrocławiu. Firma ma w portfolio szereg produkcji przygotowanych z myślą o najpopularniejszych platformach mobilnych. Łączna liczba pobrań gier wyprodukowanych we wrocławskim studio przekroczyła już 426 milionów. Zespół deweloperski T-Bull specjalizuje w tworzeniu gier FPS oraz wyścigowych. Akcje spółki od 29 sierpnia 2018 r. notowane są na parkiecie głównym GPW.

Interia.pl oprac MZB

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »