Tylko Piłka planuje debiut na NewConnect na przełomie III/IV kw.

Tylko Piłka, wydawca gazety sportowej i portalu internetowego, planuje debiut na rynku NewConnect na przełomie III/IV kwartału 2011 r. Spółka jest w fazie przekształcania w spółkę akcyjną. Zawarła też porozumienie z Tro Media w celu stworzenia sportowego koncernu na Euro 2012 - poinformował na konferencji prasowej prezes Stanisław Wedler.

Tylko Piłka, wydawca gazety sportowej i portalu internetowego, planuje debiut na rynku NewConnect na przełomie III/IV kwartału 2011 r. Spółka jest w fazie przekształcania w spółkę akcyjną. Zawarła też porozumienie z Tro Media w celu stworzenia sportowego koncernu na Euro 2012 - poinformował na konferencji prasowej prezes Stanisław Wedler.

- Na przełomie III/IV kwartału planujemy debiut na NewConnect - powiedział Wedler. - Z oferty prywatnej naszych akcji chcielibyśmy pozyskać około 3 mln zł. Środki te zostaną przeznaczone m.in. na nowy projekt, który zaprezentujemy przed debiutem na NC. Będzie to połączenie nowych technologii z gazetą i plakatami. Mamy już prototyp. Zamierzamy też podjąć współpracę z radiem i telewizją - dodał.

Tylko Piłka i Tro Media rozpoczęły współpracę w celu realizacji nowego projektu. Do 2012 planują zwiększenie nakładu gazety Tylko Piłka do 150 tys. egz./tyg. oraz rozbudowę portali boisko.pl oraz tylkopilka.pl.

Reklama

- Jeżeli chodzi o część internetową, to jesteśmy bardzo dobrej myśli, gdy chodzi o przychody. Zbliża się przecież Euro 2012. Jeszcze przed stworzeniem portalu boisko.pl udało nam się pozyskać grono reklamodawców - powiedział na konferencji prezes Tro Media, Marcin Misztal.

- Zawarliśmy umowę o dystrybucję gazety Tylko Piłka z STS, który posiada 400 salonów w całej Polsce. Mamy też umowę z B2B Media na zarządzanie naszą powierzchnią reklamową - powiedział Wedler.

Spółka rozszerzy też ofertę o wydawnictwa książkowe. Pierwsza książka ma trafić na rynek już we wrześniu. - Planujemy wydawnictwa książkowe związane ze sportem, w tym także książki dla dzieci - powiedział Wedler.

Tylko Piłka zakończyła właśnie prace nad nowym layoutem dla gazety oraz rozszerzeniem jej treści. Pierwszy numer po zmianach ukaże się w lipcu. Zmiany te nie będą wiązały się z podwyższeniem ceny.

Tylko Piłka istnieje na rynku od 2004. W 2006 nakład gazety przekroczył 36,6 tys. szt.

PAP
Dowiedz się więcej na temat: Euro 2012
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »