Vivid Games: Real Boxing na konsoli Razer Forge TV

Real Boxing będzie promowany na konsoli Razer Forge na platformie Android TV. Kampania promocyjna rozpocznie się jeszcze w czerwcu.

Real Boxing będzie promowany na konsoli Razer Forge na platformie Android TV. Kampania promocyjna rozpocznie się jeszcze w czerwcu.

- W ciągu dwóch tygodni światowy lider w produkcji akcesoriów do gier, firma Razer, rozpocznie promocję Real Boxing w sklepie na swojej nowej konsoli Razer Forge TV opartej na platformie Android TV. Umowa z firmą Razer pozwoli na dotarcie do nowej perspektywicznej grupy odbiorców - tłumaczy Jan Chichłowski, product manager Vivid Games.

Dodatkowo gra autorstwa Vivid Games prezentowana jest na trwających największych targach gier E3 w Los Angeles. Wszyscy uczestnicy odwiedzający stoisko Razer będą mieli okazję zagrać w specjalnie zoptymalizowaną wersję gry Real Boxing - na platformie Razer Forge TV, która zdobyła tytuł "Best of CES".

Reklama

Przypomnijmy, że Real Boxing to dotychczas największy hit Vivid Games. Gra została pobrana już ponad 20 milionów razy na platformach iOS, Android, PlayStation Vita, PC oraz Mac. W drugiej połowie tego roku na rynek trafi kontynuacja, gra Real Boxing 2. Będzie ona dostępna w modelu Free2Play oraz znacznie rozbudowana w stosunku do swojego poprzednika.

Gracze uzyskają znacznie szersze i bardziej angażujące style rozgrywki w oparciu o grę wieloosobową. Kampania promocyjna rozpocznie się na targach Gamescom w Kolonii na początku sierpnia br.

- - - - - -

Vivid Games SA działa na rynku gier od 2006 r. Jest jednym z najnowocześniejszych, niezależnych producentów najwyższej jakości gier na smartfony w Europie. Najważniejszym tytułem w dorobku firmy jest Real Boxing, który trafił do blisko 20 mln odbiorców. W połowie 2014 roku miała miejsce premiera kolejnej dużej marki - Godfire: Rise of Prometheus. W czerwcu 2012 r. Vivid Games SA z powodzeniem zadebiutował na rynku NewConnect. W 2014 r. przy przychodach ze sprzedaży na poziomie 14,9 mln zł (wzrost o 85 proc.), spółka wypracowała 2,7 mln zł zysku netto (wzrost o 268 proc.). Wskaźnik EBITDA wyniósł 3,9 mln zł.

Opr. MD

INTERIA.PL
Dowiedz się więcej na temat: Vivid Games S.A. | Boxer
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »