Voicetel Communications podwoił zysk w I połowie roku

Jednostkowy zysk netto Voicetel Communications w I połowie 2016 r. wyniósł 1,45 mln zł wobec 723 tys. zł przed rokiem. Przychody notowanej na NewConnect spółki wzrosły w tym okresie o 145 proc. do 1,91 mln zł. Spółka kontynuuje rozmowy dot. wdrożeń swojego sztandarowego produktu Briliance™ i ubiega się o dotacje na rozwój.

Jednostkowy zysk netto Voicetel Communications w I połowie 2016 r. wyniósł 1,45 mln zł wobec 723 tys. zł przed rokiem. Przychody notowanej na NewConnect spółki wzrosły w tym okresie o 145 proc. do 1,91 mln zł. Spółka kontynuuje rozmowy dot. wdrożeń swojego sztandarowego produktu Briliance™ i ubiega się o dotacje na rozwój.

- Umowy w modelu abonamentowym na nasze platformy Briliance™ i Esense™ zapewniają nam stały dopływ środków finansowych. Jednak w tym momencie najważniejszy jest rozwój technologii, która pozwala naszym partnerom automatyzować telefoniczną obsługę klientów, równocześnie ją usprawniając i radykalnie obniżając koszty - powiedział Dawid Wójcicki, prezes zarządu Voicetel Communications SA.

Voicetel to spółka technologiczna działająca na rynku usług wspierających działy call center firm należących do różnych branż. Jej sztandarowe rozwiązanie Interfejs Dialogowy Brilliance™, wykorzystuje system rozpoznawania mowy i autorskie algorytmy pozwalające na analizę wypowiedzi klienta. Dzięki niemu firma z każdej branży może zautomatyzować pracę swojego call center i ograniczyć obciążenie pracą "żywych" konsultantów. System może odebrać każde połączenie bez względu na obciążenie konsultantów i dostosuje treść rozmowy w oparciu o dane nt. klienta.

Reklama

Zastosowanie interfejsu pozwoli więc na obniżenie kosztów telefonicznej obsługi klienta, przy jednoczesnym zagwarantowaniu jej całodobowej dostępności. Brilliance™ zastępuje tradycyjne systemy IVR (Interactive Voice Response), umożliwia więc klientom natychmiastowe połączenie (bez potrzeby czekania na zwolnienie się linii) i likwiduje nielubianą potrzebę wyboru tonowego kolejnych opcji z menu głosowego. Jest to zdecydowanie najbardziej zaawansowane takie rozwiązanie na rynku polskim.

W samym II kwartale spółka zanotowała 914 tys. zł przychodów, 823 tys. zł zysku operacyjnego i 656 tys. zł zysku netto. W tym okresie spółka opracowała i złożyła wnioski o dofinansowanie prac nad dalszym rozwojem technologii Brilliance™ oraz nad opracowaniem produktu "DIALLA Artificial Dialog Suite", który ma stanowić kompleksowe, ustandaryzowane, modułowe rozwiązanie dostarczane w formule COTS (Commercial off-the-shelf).

Skonsolidowany zysk netto grupy wyniósł 598 tys. zł w II kwartale i 1,29 mln zł w całej I połowie roku. W analogicznym okresie poprzedniego roku spółka nie podlegała konsolidacji.

Opr. MD

INTERIA.PL
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »