Zapisy na TelForceOne od 15 marca

Zapisy na 2,5 nowych akcji serii B wrocławskiego producenta i dystrybutora akcesoriów do telefonów komórkowych TelForceOne, o wartości nominalnej 1 zł każda, potrwają od 15 do 21 marca. Maksymalna cena emisyjna wynosi 25 zł.

Zapisy na 2,5 nowych akcji serii B  wrocławskiego producenta i dystrybutora akcesoriów do telefonów komórkowych TelForceOne, o wartości nominalnej 1 zł każda, potrwają od 15 do 21 marca. Maksymalna cena emisyjna wynosi 25 zł.

Wiceprezes spółki Wiesław Żywicki powiedział , że debiut PDA na giełdzie odbędzie się prawdopodobnie pod koniec marca.

Akcje będą oferowane w dwóch transzach. Inwestorom indywidualnym spółka zaoferuje 825.000 akcji, a inwestorom instytucjonalnym 1.675.000 akcji.
Zapisy w obu transzach będą trwały od 15 do 21 marca.

Proces book-buildingu będzie trwał od 13 do 14 marca, a ostateczna cena emisyjna ma zostać podana do wiadomości 14 marca.

KNF zatwierdziła prospekt spółki 27 lutego. Kapitał zakładowy dzieli się obecnie na 5 mln akcji serii A.

Reklama

Oferującym akcje TelForceOne jest Beskidzki Dom Maklerski.

Z emisji spółka chce pozyskać maksymalnie 58,55 mln zł netto (62,5 mln zł wpływów brutto, z czego 3,95 mln zł to koszty emisji).

Pozyskane pieniądze chce głównie przeznaczyć na rozbudowę grupy kapitałowej rozbudowując sieć dystrybucji produktów własnych marek w kraju i za granicą poprzez akwizycje w kraju i za granicą. Na ten cel spółka przeznaczy 35 mln zł.

"Strategiczne zadanie emitenta to zdobycie pozycji największej grupy handlowej Europy Środkowej w zakresie akcesoriów mobilnych" - podano w miniprospekcie.

Ok. 9,8 mln zł spółka chce przeznaczyć na rozwój sieci sprzedaży teletorium poprzez otwarcie w ciągu 12 do 15 miesięcy własnych 100 punktów handlowych na terenie Polski.

Ok. 7,15 mln zł pójdzie na zasilenie kapitału obrotowego, 4 mln zł na kompleksowy system oprogramowania zarządczego klasy ERP, a pozostałe 2,6 mln zł na dokończenie inwestycji budowy centrum handlowo-logistycznego we Wrocławiu.

Grupa TelForceOne osiągnęła w pierwszym półroczu 2006 roku 21,5 mln zł przychodów ze sprzedaży oraz 1,5 mln zł zysku netto.

Według szacunków w całym 2006 roku przychody ze sprzedaży grupy wyniosły 51,5 mln zł wobec 39,6 mln zł w 2005 roku, a zysk netto 3,8 mln zł wobec 1,8 mln zł.

W 2007 roku skonsolidowane przychody mogą wzrosnąć do 107,9 mln zł, a zysk netto do 9,2 mln zł.

TelForceOne zarządza własnymi markami akcesoriów do telefonów komórkowych, zajmuje się także dystrybucją akcesoriów producenckich.

Produkty oferowane przez spółkę są obecne w około 4.000 punktów sprzedaży detalicznej. Sprzedaż bezpośrednia prowadzona jest do hurtowni (m.in. hurtowni RedDog, należących do grupy), salonów sieci operatorskich (m.in. mPunkt, Star Telecom) oraz własnych salonów franczyzowych.

Obecnie akcjonariuszami spółki są: prezes Sebastian Sawicki, który ma 25 proc. kapitału, oraz kontrolowana przez niego luksemburska spółka inwestycyjna Springfield Investments - 75 proc.

INTERIA.PL/PAP
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »