K2 Internet będzie mieć 50 proc. udziałów w spółce Brainshop U-boot

Spółka marketingowo-technologiczna K2 Internet podpisała z Brainshop U-boot umowę inwestycyjną, na mocy której obejmie 400 nowo emitownych udziałów w spółce, które stanowić będą 50 proc. w jej podwyższonym kapitale.

Spółka marketingowo-technologiczna K2 Internet podpisała z Brainshop U-boot umowę inwestycyjną, na mocy której obejmie 400 nowo emitownych udziałów w spółce, które stanowić będą 50 proc. w jej podwyższonym kapitale.

"Dzięki transakcji emitent wzmocni swoją pozycję na rynku usług reklamowych uzupełniając ofertę o realizację kampanii integrujących komunikację on-line i off-line. Zgodnie z planami, wyniki spółki, korzystanie wpłyną od przyszłego roku tak na wysokość sprzedaży, jak i marże osiągane przez grupę emitenta" - podał K2 Internet w komunikacie.

Według informacji internetowych Brainshop U-boot zajmuje się tworzeniem filozofii brandów i strategii komunikacji dla klientów z segmentu young&trendy. Spółka tworzy nowe media (ambient) według potrzeb komunikacyjnych klienta, dopasowując formę do grupy konsumenckiej, miejsca komunikacji i przeznaczenia samego produktu. Kapitał zakładowy spółki wynosi 200 tys. zł.

Reklama

Sprawdź bieżące notowania K2 INTERNET na naszych stronach

INTERIA.PL/PAP
Dowiedz się więcej na temat: internet | 50+
Reklama
Reklama
Reklama
Reklama
Strona główna INTERIA.PL
Polecamy
Finanse / Giełda / Podatki
Bądź na bieżąco!
Odblokuj reklamy i zyskaj nieograniczony dostęp do wszystkich treści w naszym serwisie.
Dzięki wyświetlanym reklamom korzystasz z naszego serwisu całkowicie bezpłatnie, a my możemy spełniać Twoje oczekiwania rozwijając się i poprawiając jakość naszych usług.
Odblokuj biznes.interia.pl lub zobacz instrukcję »
Nie, dziękuję. Wchodzę na Interię »